Blog spolehliverezence.cz

Články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě

MARKETING V GOOGLU

Snívate o úspešnom online biznise? Toto riešenie uľahčí vašu cestu k miliónovým tržbám

Snili jste někdy o úspěšném online podnikání, které vám každý měsíc generuje stabilní příjem a poskytuje svobodu? CREATIVE sites nabízí řešení, které usnadní vaši cestu k milionovým obratům. V e-commerce světě, kde konkurence neustále roste, je klíčové se dobře připravit a vybrat správnou platformu pro váš e-shop. CREATIVE sites, s desítkami úspěšných klientů po celé Evropě, je připravená podpořit vaše ambiciózní projekty a pomoci vám dosáhnout vašich cílů.

Chci číst dál

Chyby objevující se v marketingu recenzí, které mohou poškodit image vaší společnosti

Recenze zákazníků mohou změnit image společnosti a vybudovat trvalé vztahy. Získání autentických recenzí je však skutečnou výzvou, zejména když se na trhu objevují společnosti nabízející falešné recenze na objednávku. Taková hra s ohněm může společnost stát nejen peníze, ale především její pověst. V boji o důvěru zákazníků nelze jít zkratkou. Zjistěte, jak si vybudovat důvěryhodnou image na základě pravdivých recenzí a vyhnout se nástrahám těch falešných.

Chci číst dál

Spolehliverecenze.cz – získávejte, spravujte a prezentujte hodnocení

Budujte si důvěru díky autentickým hodnocením pomocí nástroje Spolehliverecenze.cz, který usnadňuje získávání, správu a prezentaci recenzí, čímž zvyšuje prodej a reputaci značky. Jako oficiální partner Google, splňující směrnici Omnibus a DSA, nabízí moderaci ve 26 jazycích a podporuje expanzi na zahraniční trhy. Přesvědčte se, jak důležitý je marketing hodnocení v současném e-commerce.

Chci číst dál

Jak získat recenze na svůj kamenný obchod?

Recenze zákazníků hrají klíčovou roli při budování reputace vašeho obchodu a získávání nových zákazníků. Pozitivní recenze mohou výrazně zvýšit důvěru ve váš obchod a ovlivnit kupní rozhodování potenciálních zákazníků. Zde je několik účinných způsobů, jak získat recenze na váš kamenný obchod.

Chci číst dál

Pět klíčových kroků při budování důvěryhodnosti značky v e-commerce

Pro úspěšnost každé firmy je zcela zásadní budování důvěryhodnosti značky. Dnešní zákazník má přímo neomezené možnosti výběru, proto právě důvěra může být rozhodujícím jazýčkem na vahách při jeho nákupním rozhodování. V tomto článku představíme pět klíčových kroků, které pomáhají pečovat o firemní pověst, včetně shromažďování a zveřejňování hodnocení.

Chci číst dál

Nové trendy v marketingu uživatelů: budování pozitivní image značky prostřednictvím recenzí od zákazníků

Mezi trendy v marketingu stojí za zmínku role zákaznických recenzí při tvoření image značky. Měnící se preference zákazníků a nástup digitálních technologií donutily společnosti přijmout nové strategie, aby lépe pochopily a využily hlas zákazníků v procesu budování značky. V tomto článku se podíváme na nejnovější trendy v oblasti uživatelského marketingu se zvláštním zaměřením na techniky, jako je WOMM marketing a strategie influencerů.

Chci číst dál

Jak založit internetový obchod krok za krokem?

Vzhledem k rychlému růstu elektronického obchodování a rostoucí poptávce po online nakupování je pro mnoho podnikatelů lákavou možností vlastní internetový obchod. Jedním z hlavních kroků, které budete muset při zřizování své první webové stránky a internetového obchodu zvládnout, je výběr správné platformy. Jaké další výzvy vás čekají? Následující průvodce vás provede všemi faktory, které je potřeba brát v úvahu.

Chci číst dál

Shromažďování, analýza a publikování online recenzí. O co se zajímají zákazníci Spolehliverecenze.cz?

Hlavní podmínkou při rozhodování o nákupu se čím dále, tím více stávají recenze. Jejich získávání, analýza a zveřejňování online je nicméně pro mnoho majitelů internetových obchodů náročnou výzvou. S uceleným řešením přichází Spolehliverecenze.cz, které prostřednictvím efektivního marketingu recenzí pomáhá budovat dobrou pověst B2B a B2C firmám. Poznejte odpovědi na nejzávažnější otázky týkající se celého procesu spravování feedbacku pomocí specializovaného nástroje.

Chci číst dál

Řízení zákaznických recenzí v éře sociálních médií: Jak budovat důvěryhodnost značky a loajalitu zákazníků?

Díky platformám sociálních médií a influencerům mají zákazníci snadný přístup k informacím o produktech a značkách, tím i možnost sdílet své zkušenosti v reálném čase. Díky tomu je nákupní rozhodovací proces závislý také na tom, co nám chtějí sdělit sociální sítě.

Chci číst dál

Webout.me a Spolehlivérecenze.cz: Klíč k důvěře a angažovanosti zákazníků

Důvěra je klíčovým faktorem v podnikání. V tomto článku se zaměříme na dvě služby: Webout.me a Spolehlivérecenze.cz, které posilují důvěru a zvyšují angažovanost zákazníků. Webout.me nabízí personalizovanou video komunikaci, zatímco Spolehlivérecenze.cz využívají sílu zákaznických recenzí. Kombinace obou služeb přináší strategickou synergiu, která podporuje konverze a zlepšuje zákaznický zážitek. Přečtěte si, jak mohou tyto nástroje posílit vaše podnikání.

Chci číst dál

Opravdu recenze prodávají aneb, kdy vás sociální důkaz přesvědčí ke koupi?

V dnešním digitálním světě, kde mají spotřebitelé přístup k obrovskému množství informací a nespočet nákupních možností, může být rozhodování velmi obtížné. Z tohoto důvodu, v zájmu usnadnění si výběru, mnoho lidí vyhledává hodnocení jiných spotřebitelů. Tento jev je známý jako social proof, neboli sociální důkaz a v procesu rozhodování o nákupech hraje klíčovou roli.

Chci číst dál

Agregační widget na Spolehliverecenze.cz – jaké výhody vám přináší?

Widgety jsou interaktivní prvky, které jsou umístěny na stránce a poskytují rychlý přístup ke konkrétním informacím. Na Spolehliverecenze.cz máme několik typů widgetů a jedním z nich je agregační widget, který umožňuje prezentovat hodnocení prodejce pocházející z mnoha různých zdrojů. Jedná se o významné usnadnění, jak pro prodejce, který má přehled a může sledovat pověst své značky, tak o výhodu pro kupujícího, díky snadno dostupnému social proof (společenský důkaz).

Chci číst dál

Aktualizace zásad zápisu Google.

 

Jedním z klíčových prvků budování dobrého jména společnosti je péče o recenze na kartě Moje firma na Googlu. Recenze mají významný vliv na rozhodování potenciálních zákazníků, a proto Google zavádí změny ve svých zásadách. Zaufane.pl vám ukáže, jak zůstat v obraze!

Chci číst dál

Hyperpersonalizace v elektronickém obchodě a marketingu

Personalizace se stala klíčovým nástrojem pro získávání a udržení zákazníků. Nejnovější výzkumy a trendy nicméně poukazují na rostoucí význam hyperpersonalizace – ještě většího přizpůsobování potřebám, individuálním preferencím a chování každého spotřebitele. Vyplatí se proto vědět, jak takové postupy zavést do svých činností.

Chci číst dál

Jak si vybrat nejlepší nástroj na shromažďování hodnocení? Co vám naše konkurence neřekne!

V dnešním dynamickém světě e-commerce sehrávají hodnocení od zákazníků při utváření pověsti společností klíčovou roli. Shromažďování hodnocení se stává nejen standardem, ale přímo základním prostředkem budování důvěry na straně spotřebitelů. Nástrojů pro sběr hodnocení je mnoho a vybrat ten správný může být těžkou úlohou. Připravili jsme proto soubor nejdůležitějších kritérií, kterých je třeba se držet při rozhodování.

Chci číst dál

Spolehliverecenze.cz – Důvěryhodné moderování recenzí pro ochranu dobrého jména vaší firmy

Přemýšleli jste někdy o tom, zda jsou hodnocení, která čtete na recenzních webech, skutečně autentické? Typickou vlastností Spolehliverecenze.cz je hodnověrnost moderování recenzí, které je založeno na spolupráci se společností Google. Proč je to důležité? Zde je vše, co byste o tom měli vědět.

Chci číst dál

Nový rozměr zpětné vazby od zákazníků - Prozkoumejte widget pro shrnutí zpětné vazby AI od Spolehliverecenze.cz

Ve Spolehliverecenze.cz víme, že zpětná vazba od zákazníků hraje klíčovou roli při rozhodování o nákupu. Čím více zpětné vazby od našich uživatelů získáme, tím lépe můžeme přizpůsobit naše služby a produkty jejich potřebám. Přezkoumání a analýza stovek recenzí však může být náročné. Naštěstí nám přichází na pomoc widget pro shrnutí recenzí založený na umělé inteligenci, který jsme představili.

Chci číst dál

Optimalizace konverzí na příkladech

 

V podnikání lze těžit z výzkumu lidského vnímání a rozhodovacích procesů. Nástroje jako EEG (elektroencefalograf) nebo fMRI (funkční zobrazování magnetickou rezonancí) poskytly jedinečný pohled na fungování lidského mozku, včetně těch, které souvisí s nakupováním. 

Behaviorální ekonomie, která studuje lidské chování, ukázala, že jsme méně racionální, než jsme si mysleli, a jednáme na základě mnoha rychlých, povrchních rozhodnutí, čímž šetříme cenné kognitivní zdroje. V dávných dobách znamenalo nadměrné vynakládání energie smrt z rukou predátorů nebo nepřátelských kmenů. Dnes už tyto hrozby neexistují, ale mechanismy přetrvaly a používají se ... třeba u online nákupů! 

Podívejte se na praktických příkladech, jak můžete tyto znalosti o lidech využít ke zvýšení prodeje!

Chci číst dál

Jak zvýšit konverzní poměr v e-commerce?

Konverzní poměr je spolehlivým zdrojem informací o podnikání. Jak jej optimalizovat, abyste uspěli v e-commerce?

Chci číst dál

Rich Snippets - co to znamená pro vaši firmu?

Rich snippets neboli rozšířené výsledky jsou možností, kterou Google zavedl před více než deseti lety. A přestože na něj majitelé internetových obchodů často zapomínají, tato rozšíření jsou nejen stále v platnosti, ale především mají pozitivní vliv na zvýšení návštěvnosti webových stránek a vysoké hodnocení v Googlu. Co to vlastně znamená? Cílem této funkce je zlepšit výsledky vyhledávání, které budou pro uživatele užitečnější a hodnotnější. Díky tomu je možné uživatelům internetu nabídnout další informace na úrovni vyhledávače, jako jsou obrázky, cena produktu nebo datum aktivace. O rich snippets se hodně diskutuje, zejména v oblasti recenzí a hodnocení. Stojí za to vědět, že Google nabízí řadu možností souvisejících s rich snippets a jejich implementace vyžaduje práci se strukturovanými daty (structured data) vašeho webu. Informace o dostupných řešeních najdete na webu společnosti Google - ZDE.

Chci číst dál

Jak mohou recenze snížit náklady na reklamu a CPC

Neustále se měnící prostředí elektronického podnikání je stále více konkurenční, protože marketingové metody se přizpůsobují novým technologiím a inovacím. Vztah mezi firmou a zákazníkem však zůstává jádrem všech marketingových aktivit. Technicky vzdělaný, schopný dohledání všech informací a ochotný poskytnout zpětnou vazbu - to je náčrt moderního spotřebitele, který koneckonců žije v centru všech strategií elektronického podnikání.

Chci číst dál

5 důvodů, proč jsou recenze pro váš e-shop klíčové

 

Prodej vašich online produktů se zastavil a vy nevíte, jak to napravit? Dokonce jste zveřejnili více placených inzerátů, ale nepřinášejí požadované výsledky? Víte, že vaše produkty jsou skvělé, a přesto se neprodávají? Pravděpodobně si myslíte, že už jste vyzkoušeli všechno, a pomalu přemýšlíte o tom, že to necháte být... co kdybychom vám řekli, že existuje ještě něco jiného? Určitý faktor, který má obrovský vliv na růst prodeje produktů v internetových obchodech.

Samozřejmě máme na mysli recenze! Zde je našich 5 hlavních důvodů, které ukazují, jak zásadní jsou recenze pro vaše online podnikání!

Chci číst dál

Zvyšte důvěru ve své podnikání a odlište se od konkurence.

Kontaktujte nás a zjistěte, jak můžete díky Spolehliverecenze.cz zlepšit vaše marketingové a prodejní ukazatele.

FAQ 

Ano. Fungování systému Spolehliverecenze.cz je v souladu s nařízeními novely, jelikož získává pouze recenze potvrzené transakcí, tj. od osob, které zakoupily zboží nebo využily služeb firmy.

Pokud jde o spotřebitelskou novelu, v případě podnikatele, který umožňuje přístup ke spotřebitelským recenzím o zboží, musí o této skutečnosti umístit informaci o tom, zda a jakým způsobem zaručí, zda zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitelů, kteří dané zboží používali nebo získali. Je také povinen zajistit technická řešení, která umožňují danou recenzi zveřejnit.

Nesnažte se uživatele přesvědčit o tom, že zveřejněné recenze pocházejí od konzumentů, kteří dané zboží nepoužívali nebo ho nezískali. Nesnažte se také mít vliv na obsah recenze. Je přísně zakázáno zveřejňovat nebo nechat jinou osobu zveřejňovat nepravdivé spotřebitelské recenze nebo doporučení nebo překrucovat nebo nechat jinou osobu zkreslovat spotřebitelské recenze nebo doporučení k propagaci produktů.

Spotřebitelská novela okamžité průzkumy nezakazuje. Novela dále neukládá povinnost recenzi ověřovat. Pokud to však podnikatel nedělá, je povinen informovat zákazníky o tom, že „neručí za to, že zveřejněné recenze pocházejí od uživatelů, kteří dané zboží použili nebo získali”. V takovém případě Spolehliverecenze.cz je schopno prokázat, že daný spotřebitel a pisatel recenze dané zboží zakoupil nebo použil.

Podnikatel je však ihned povinen ihned poskytnout vhodnou informaci o důvěryhodném zdroji recenzeu a „zajistit, že zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitelů, kteří daný produkt použili nebo získali” spolu s informací o tom, jak k tomu konkrétně došlo.

Spotřebitelská novela se touto otázkou přímo nezabývá. Pokud zákazník opravdu dané zboží zakoupil, chce zveřejnit recenzi a sám recenzi napíše – je to povoleno. Avšak spotřebitelská novela hovoří o upravení recenze. Nepoctivou praktikou tedy bude upravení nebo objednávka úpravy jinou osobu, či doporučení spotřebitelům s cílem reklamy zboží.

Ano. Spotřebitelská novela zmiňuje pouze o povinnosti informovat – neznamená to, že výše uvedené činnosti jsou nevhodné.

Spotřebitelská novela se přímo touto otázkou nezabývá, avšak v této situaci můžeme zcela zabránit tomu, aby uživatel recenzi zveřejnil v případě, pokud chce napsat pouze něco krátkého a my udáváme minimální počet znaků. Tímto způsobem můžeme omezit jeho právo na vyjádření.

Spotřebitelská novela tuto oblast neupravuje. Pokud však zákazník bude moci dobrolně vyplnit dotazník a dobrovolně uvést e-mailovou adresu, je to možné. Nemůže být však k tomu nucen, například pod pohrůžkou smazání první recenze.

 

Recenze a hvězdičky v Googlu
a váš e-commerce

Zlepšíme vaše marketingové faktory díky efektivnímu shromažďování a získávání recenzí a hodnocení na Googlu

Transakční recenze a hodnocení jsou klíčovým faktorem, které má pozitivní vliv na positioning a SEO v Googlu.


Recenze a hodnocení, vztahující se ke skutečným transakcím jsou nesmírně důležité z perspektivy:

  • Vašeho potenciálního zákazníka
  • Algoritmu Google vyhledávání

Mnoho e-commerce byznysů nevěnuje recenzím a hodnocení ve svých strategiích dostatek pozornosti. Don’t do that!

Nejlepší SEO positioning na trhu

Firmy, kterým záleží na správné viditelnosti značky na internetu, by měly věnovat pozornost pravidelnému dotazování zákazníků na jejich zkušenosti spojené se službou nebo zbožím. Neměly by také zapomínat na to, aby byly žádosti tvořeny způsobem, který bude mít hodnotu pro další uživatele a Google algoritmy.

Jak vypadá ten nejefektivnější proces shromažďování transakčních recenzí na trhu?

DOMLUVTE SI SCHŮZKU

Najlepsze pozycjonowanie SEO na rynku

Firmy, którym zależy na odpowiedniej widoczności marki w Internecie, powinny zwrócić uwagę na regularne pytanie klientów o ich doświadczenia związane usługą lub produktem, ale też pamiętać, aby prośby były konstruowane w sposób, aby odpowiedzi niosły wartość dla innych użytkowników oraz algorytmów Google.

Jak wygląda najefektywniejszy na rynku proces zbierania transakcyjnych opinii?

Dowiedz się więcej