Blog spolehliverezence.cz

Články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě

JINÉ

Řízení zákaznických recenzí v éře sociálních médií: Jak budovat důvěryhodnost značky a loajalitu zákazníků?

Díky platformám sociálních médií a influencerům mají zákazníci snadný přístup k informacím o produktech a značkách, tím i možnost sdílet své zkušenosti v reálném čase. Díky tomu je nákupní rozhodovací proces závislý také na tom, co nám chtějí sdělit sociální sítě.

Chci číst dál

Webout.me a Spolehlivérecenze.cz: Klíč k důvěře a angažovanosti zákazníků

Důvěra je klíčovým faktorem v podnikání. V tomto článku se zaměříme na dvě služby: Webout.me a Spolehlivérecenze.cz, které posilují důvěru a zvyšují angažovanost zákazníků. Webout.me nabízí personalizovanou video komunikaci, zatímco Spolehlivérecenze.cz využívají sílu zákaznických recenzí. Kombinace obou služeb přináší strategickou synergiu, která podporuje konverze a zlepšuje zákaznický zážitek. Přečtěte si, jak mohou tyto nástroje posílit vaše podnikání.

Chci číst dál

Agregační widget na Spolehliverecenze.cz – jaké výhody vám přináší?

Widgety jsou interaktivní prvky, které jsou umístěny na stránce a poskytují rychlý přístup ke konkrétním informacím. Na Spolehliverecenze.cz máme několik typů widgetů a jedním z nich je agregační widget, který umožňuje prezentovat hodnocení prodejce pocházející z mnoha různých zdrojů. Jedná se o významné usnadnění, jak pro prodejce, který má přehled a může sledovat pověst své značky, tak o výhodu pro kupujícího, díky snadno dostupnému social proof (společenský důkaz).

Chci číst dál

Cross-border: Jak může Spolehliverecenze.cz pomoci s expanzí do zahraničí?

Zahraniční expanze je jedním z klíčových kroků v rozvoji každé společnosti zabývající se elektronickým obchodováním. Rozšiřuje působnost a prodejní potenciál a umožňuje získávat nové zákazníky. Spolehliverecenze.cz se stává neocenitelnou podporou pro společnosti, které hodlají přijmout cross-border výzvu prostřednictvím spravování zákaznických hodnocení.

Chci číst dál

Nejefektivnější model cross-border logistiky pro e-commerce

Pokud prodáváte do zahraničí, je jednou z nejdůležitějších výzev organizace efektivního dodavatelského řetězce. Moderní přeshraniční logistika tento problém řeší, protože dnes se zásilka do zahraničí příliš neliší od vnitrostátní zásilky. Zboží často dorazí k příjemci hned druhý den a navíc tam, kde si sám zvolí: domů, na výdejní místo nebo do balíkomatu.

Chci číst dál

ANALÝZA STUDIE: Vliv recenzí na místní firmy

V posledním desetiletí se online recenze stávají stále častější součástí nákupního rozhodování spotřebitelů. Vzhledem k tomu, že recenze dnes tvoří velkou část výsledků organického vyhledávání, lehce se dá vidět špatné hvězdičkové hodnocení nebo hodnocení od nespokojených zákazníků.

Chci číst dál

5 důkazů na to, že recenze pomáhají začínajícím firmám vybrat nejlepší obchodní model

Svět je plný podnikatelů, kteří mají skvělé nápady, ale z nějakého důvodu nikdy nespatří světlo světa. Mnozí potenciální majitelé start-upů se obávají rizik spojených se založením  firmy, a proto volí větší jistotu například v podobě korporátní společnosti. Jiní mají skvělý nápad na podnikání, ale chybí jim organizační schopnosti, aby ho uvedli na trh. Je zde také otázka rozpočtu. I ten nejlepší nápad vyžaduje určitou částku financí a většina potenciálních majitelů start-upů nemá dostatek kapitálu na rozjezd.

Chci číst dál

Zvyšte důvěru ve své podnikání a odlište se od konkurence.

Kontaktujte nás a zjistěte, jak můžete díky Spolehliverecenze.cz zlepšit vaše marketingové a prodejní ukazatele.

FAQ 

Ano. Fungování systému Spolehliverecenze.cz je v souladu s nařízeními novely, jelikož získává pouze recenze potvrzené transakcí, tj. od osob, které zakoupily zboží nebo využily služeb firmy.

Pokud jde o spotřebitelskou novelu, v případě podnikatele, který umožňuje přístup ke spotřebitelským recenzím o zboží, musí o této skutečnosti umístit informaci o tom, zda a jakým způsobem zaručí, zda zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitelů, kteří dané zboží používali nebo získali. Je také povinen zajistit technická řešení, která umožňují danou recenzi zveřejnit.

Nesnažte se uživatele přesvědčit o tom, že zveřejněné recenze pocházejí od konzumentů, kteří dané zboží nepoužívali nebo ho nezískali. Nesnažte se také mít vliv na obsah recenze. Je přísně zakázáno zveřejňovat nebo nechat jinou osobu zveřejňovat nepravdivé spotřebitelské recenze nebo doporučení nebo překrucovat nebo nechat jinou osobu zkreslovat spotřebitelské recenze nebo doporučení k propagaci produktů.

Spotřebitelská novela okamžité průzkumy nezakazuje. Novela dále neukládá povinnost recenzi ověřovat. Pokud to však podnikatel nedělá, je povinen informovat zákazníky o tom, že „neručí za to, že zveřejněné recenze pocházejí od uživatelů, kteří dané zboží použili nebo získali”. V takovém případě Spolehliverecenze.cz je schopno prokázat, že daný spotřebitel a pisatel recenze dané zboží zakoupil nebo použil.

Podnikatel je však ihned povinen ihned poskytnout vhodnou informaci o důvěryhodném zdroji recenzeu a „zajistit, že zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitelů, kteří daný produkt použili nebo získali” spolu s informací o tom, jak k tomu konkrétně došlo.

Spotřebitelská novela se touto otázkou přímo nezabývá. Pokud zákazník opravdu dané zboží zakoupil, chce zveřejnit recenzi a sám recenzi napíše – je to povoleno. Avšak spotřebitelská novela hovoří o upravení recenze. Nepoctivou praktikou tedy bude upravení nebo objednávka úpravy jinou osobu, či doporučení spotřebitelům s cílem reklamy zboží.

Ano. Spotřebitelská novela zmiňuje pouze o povinnosti informovat – neznamená to, že výše uvedené činnosti jsou nevhodné.

Spotřebitelská novela se přímo touto otázkou nezabývá, avšak v této situaci můžeme zcela zabránit tomu, aby uživatel recenzi zveřejnil v případě, pokud chce napsat pouze něco krátkého a my udáváme minimální počet znaků. Tímto způsobem můžeme omezit jeho právo na vyjádření.

Spotřebitelská novela tuto oblast neupravuje. Pokud však zákazník bude moci dobrolně vyplnit dotazník a dobrovolně uvést e-mailovou adresu, je to možné. Nemůže být však k tomu nucen, například pod pohrůžkou smazání první recenze.

 

Recenze a hvězdičky v Googlu
a váš e-commerce

Zlepšíme vaše marketingové faktory díky efektivnímu shromažďování a získávání recenzí a hodnocení na Googlu

Transakční recenze a hodnocení jsou klíčovým faktorem, které má pozitivní vliv na positioning a SEO v Googlu.


Recenze a hodnocení, vztahující se ke skutečným transakcím jsou nesmírně důležité z perspektivy:

  • Vašeho potenciálního zákazníka
  • Algoritmu Google vyhledávání

Mnoho e-commerce byznysů nevěnuje recenzím a hodnocení ve svých strategiích dostatek pozornosti. Don’t do that!

Nejlepší SEO positioning na trhu

Firmy, kterým záleží na správné viditelnosti značky na internetu, by měly věnovat pozornost pravidelnému dotazování zákazníků na jejich zkušenosti spojené se službou nebo zbožím. Neměly by také zapomínat na to, aby byly žádosti tvořeny způsobem, který bude mít hodnotu pro další uživatele a Google algoritmy.

Jak vypadá ten nejefektivnější proces shromažďování transakčních recenzí na trhu?

DOMLUVTE SI SCHŮZKU

Najlepsze pozycjonowanie SEO na rynku

Firmy, którym zależy na odpowiedniej widoczności marki w Internecie, powinny zwrócić uwagę na regularne pytanie klientów o ich doświadczenia związane usługą lub produktem, ale też pamiętać, aby prośby były konstruowane w sposób, aby odpowiedzi niosły wartość dla innych użytkowników oraz algorytmów Google.

Jak wygląda najefektywniejszy na rynku proces zbierania transakcyjnych opinii?

Dowiedz się więcej