BLOG
Cross-border: Jak může Spolehliverecenze.cz pomoci s expanzí do zahraničí?

Expanze do zahraničí je jedním z klíčových kroků v rozvoji každé společnosti působící v odvětví elektronického obchodu. Otevírá dveře na nové trhy, zvětšuje působnost a prodejní potenciál a umožňuje získávání nových zákazníků. Nicméně pro dosažení úspěchů na mezinárodní scéně je nezbytné efektivně spravovat hodnocení zákazníků a účinně působit na jejich důvěru. V této souvislosti se nástroj, jako je Spolehliverecenze.cz, stává neocenitelnou podporou pro firmy, které chtějí cross-border výzvu přijmout.
Co je cross-border a jaké má výhody?
Cross-border, nebo-li mezinárodní obchod, hraje v odvětví elektronického obchodování zásadní roli. Znamená obchodní transakce mezi společnostmi a zákazníky z různých zemí, obchodování, které překračuje hranice. V oblasti elektronického obchodování existuje řada pádných důvodů, proč uvažovat o přeshraničních aktivitách:
- Zvyšování dosahu na trhu: Expanze na zahraniční trhy umožňuje společnostem oslovit nové kategorie zákazníků, což může vést ke zvýšení prodeje. To otevírá dveře k obrovskému potenciálu a možnostem růstu svého podnikání.
- Diverzifikace rizika: Mezinárodní obchod dává možnost minimalizace rizika spojeného s jedním trhem. Expanzí na zahraniční trhy může firma rozložit své zdroje příjmů a vyhnout se negativním dopadům, když se jeden trh dostane do problémů, může dohnat určité prvky tím, že se podpoří operacemi v dalších zemích. Jinými slovy, výpadek v jednom regionu nemusí znamenat katastrofu, mezeru v rozpočtu lze zaplnit prodejem v druhém nebo třetím regionu.
- Prodloužení životního cyklu výrobku: Produkty, kterými již místní trh může být nasycen, mohou na zahraničních trzích najít nové příležitosti k růstu prodeje. Uvedení produkce do nových zemí může prodloužit její životní cyklus a umožnit prodejci udržení nebo zvýšení ziskovosti.
- Přístup k novým technologiím a trendům: Různé regiony mohou mít odlišné spotřebitelské preference a trendy. Expanze na zahraniční trhy poskytuje společnostem přístup k novým technologiím a nápadům, které mohou být inspiracemi pro inovace výrobků nebo marketing. Díky cross-border se lze mnohému naučit a využít získané znalosti k pozitivnímu překvapování zákazníků.
- Konkurenceschopnost: V době globalizace se neúčast na mezinárodních trzích může rovnat zaostávání za konkurencí. Firmy, které úspěšně zkoumají zahraniční příležitosti, mohou získat výhodu tím, že rozšíří působnost, zpropagují svoji značku na nových trzích a přizpůsobí svou nabídku různorodým potřebám.
Spolehliverecenze.cz jako pomoc v cross-border
Spolehlivercenze.cz je pokročilý nástroj pro získávání a správu zákaznických hodnocení v oblasti e-commerce, který umožňuje maximalizovat marketingový potenciál. Jako partner společnosti Google a v souladu se směrnicí Omnibus umožňují Spolehlivercenze.cz získávat, spravovat a zveřejňovat potransakční hodnocení produktů a firem. Díky tomu mohou podnikatelé zvýšit své prodeje až o 15 %.
Spolupráce se Spolehlivercenze.cz přináší reálné výhody nejen na domácím trhu, ale i na zahraničních trzích. Spolupracuje s námi více než 600 firem v Polsku, České republice, na Slovensku, v Rumunsku a Maďarsku. Firmy si tak pomocí zpětné vazby od zákazníků budují svou společenskou důvěru na různých trzích a usnadňují vstup do přeshraničního prodeje.
Jedním z klíčových prvků úspěšné zahraniční expanze je vytváření důvěry ve značku. V tomto procesu velmi pomáhají pozitivní hodnocení, které zvyšují společenskou důvěryhodnost. Potenciální zákazníci se tak s větší pravděpodobností rozhodnou pro nákup, i když o dané firmě dosud neslyšeli. Spolehlivercenze.cz umožňují zobrazovat získané recenze jako zlaté hvězdičky v produktových a textových reklamách na Google nebo Microsoft Ads a také v organických odkazech. Náš nástroj navíc moderuje zaslané hodnocení až ve 26 jazycích, což zaručuje jejich spolehlivost nejen v Česku, ale v celé Evropě.
Získaná zpětná vazba je důležitá, protože poskytuje cenné informace o preferencích, očekáváních a potřebách místních zákazníků. Analýza hodnocení může firmám pomoci přizpůsobit nabídku produktů a služeb a marketingovou strategii specifickým požadavkům konkrétního trhu. Je důležité mít na paměti, že aktivity by měly být přizpůsobeny konkrétnímu regionu. Používání stejných metod všude může být nešťastné, protože prostředí je ovlivněno obyčeji, zvyklostmi a kulturou konkrétní skupiny spotřebitelů.
Kromě toho firma může díky shromážděným recenzím získat informace o produktech nebo službách a zlepšit tak kvalitu své produkce. Negativní hodnocení mohou upozornit na oblasti, které je třeba zlepšit, což umožní rychle reagovat a provést nápravu. A to následně přispívá ke zvýšení spokojenosti zákazníků a loajality ke značce.
Interakce se zákazníky prostřednictvím odpovědí na hodnocení může pomoci vybudovat kolem značky online komunitu. Spotřebitelé, kteří vidí, že jejich hodnocení si firma váží a jejich připomínky respektuje, mají vyšší tendenci zapojit se do spolupráce se značkou a rádi ji doporučí dalším. Určitě se vyplatí dát o sobě vědět cílové skupině, zejména když začínáme s prodejem na novém trhu, kde jsme neznámí.
Pozitivní hodnocení od zákazníků může ovlivnit také viditelnost značky ve vyhledávačích a konverze. Shromážděné recenze, které se budou zobrazovat jako hvězdičky ve výsledcích vyhledávání nebo v reklamách, mohou přitáhnout pozornost potenciálních zákazníků. Vizuální přitažlivost zobrazených hodnocení a průzkumů je důležitým aspektem, do kterého je třeba investovat. V Spolehlivercenze.cz můžete vy i váš tým svou strategii personalizovat.
Ačkoli společnost Spolehlivercenze.cz sídlí v České republice, má také mezinárodní pobočky, což ji umožňuje poskytovat komplexní služby zákazníkům na různých trzích.
Spolehlivercenze.cz poskytuje společnostem, které plánují expanzi do zahraničí, neocenitelnou podporu. Díky schopnosti získávat, spravovat a zveřejňovat hodnocení dokáže firma efektivně budovat důvěru zákazníků na nových trzích, co se projevuje na zvýšení prodeje a posílení pozice na mezinárodní scéně elektronického obchodování.
Positioning firemního profilu na Googlu - vaše značka bude vidět!
Určitě jste si všimli, že po napsání klíčového slova, Google vyhledávač čím dál častěji nezobrazuje odkazy na stránky a e-shopy, ale firemní profily na Googlu. Děje se to z toho důvodu, že současné Google boty jsou schopny velice důkladně předvídat záměry a lokalizaci uživatelů. Pokud provozujete firmu, která poskytuje služby nebo e-shop, a máte zároveň kamennou prodejnu, je důležité si uvědomit, že positioning firemního profilu na Googlu je pro vás to pravé. Jak využít jeho potenciál? Ukážu vám nápady a řešení, která povznesou váš byznys na první místo v Google Maps.
Jak obnovit a zabezpečit firemní profil Google a ověřit jeho účinnost – krok za krokem
Ztratili jste přístup ke svému firemnímu profilu Google? Nebo jste si všimli, že někdo neoprávněně mění informace o vaší firmě? V tomto podrobném průvodci vám krok za krokem vysvětlíme, jak znovu získat kontrolu nad firemním profilem Google, zabezpečit jej před neoprávněnými změnami a ověřit, zda váš profil skutečně přitahuje zákazníky.
Firemní profil Google Moje firma pro e-shop – optimalizace
Máte e-shop a chcete zvýšit svou viditelnost ve výsledcích vyhledávání Google? Firemní profil Google Moje firma (nyní známý jako Google Business Profile) je efektivní nástroj pro prezentaci vaší značky v místních i globálních výsledcích vyhledávání. V tomto článku vám krok za krokem ukážeme, jak optimalizovat váš firemní profil tak, aby zaujal zákazníky, posílil důvěryhodnost vašeho e-shopu a přivedl více návštěvníků na vaše stránky. Přečtěte si naše tipy a triky, jak z Google Moje firma vytěžit maximum.
Jak navrhnout přehledný a důvěryhodný e-shop
Správně postavený e-shop je základem úspěchu. K čemu vám budou vypilované PPC kampaně, publikace na sociálních sítích nebo skvostné e-maily, když po přechodu na vaše stránky uživatele od nákupu něco odradí? Aby se vám to nestalo, přečtěte si, jak navrhnout a vytvořit funkční e-shop, díky kterému potenciální zákazníci neutečou ke konkurenci.
Reklama na internetu pro začínající e-shopy
S rozvojom digitálnej ekonomiky sa internet stal hlavným miestom, kde firmy a značky komunikujú so svojimi zákazníkmi. Pre začínajúce e-shopy je internetová reklama kľúcovým prvkom, ktorý môže rozhodnúť o ich úspechu alebo neúspechu. Tento článok sa venuje návodom, stratégiám a tipom na efektívnu reklamu na internete, špeciálne určeným pre začínajúce e-shopy.
Jak požádat zákazníky o recenzi? Poznejte zákulisí osvědčeného dotazníku na příkladu DAAG!
Získávání názorů od zákazníků je klíčovým prvkem při budování image společnosti. Aby však bylo možné získat hodnotné informace, je důležité vědět, jak efektivně formulovat otázky a jaké metody sběru názorů zvolit. V tomto článku se dozvíte, jak připravit ověřený dotazník na příkladu společnosti DAAG, která úspěšně shromažďuje recenze na své produkty a služby.
Trendy a výzvy pro e-commerce v roce 2025
Svět e-commerce se neustále dynamicky mění, což nutí podnikatele přizpůsobovat se novým technologiím, očekáváním zákazníků a změnám na trhu. Rok 2025 slibuje být obdobím intenzivních výzev, ale také obrovských příležitostí. Zde jsou nejdůležitější trendy a výzvy.