Blog spolehliverezence.cz

Články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě

Blog

Positioning firemního profilu na Googlu - vaše značka bude vidět!

Určitě jste si všimli, že po napsání klíčového slova, Google vyhledávač čím dál častěji nezobrazuje odkazy na stránky a e-shopy, ale firemní profily na Googlu. Děje se to z toho důvodu, že současné Google boty jsou schopny velice důkladně předvídat záměry a lokalizaci uživatelů. Pokud provozujete firmu, která poskytuje služby nebo e-shop, a máte zároveň kamennou prodejnu, je důležité si uvědomit, že positioning firemního profilu na Googlu je pro vás to pravé. Jak využít jeho potenciál? Ukážu vám nápady a řešení, která povznesou váš byznys na první místo v Google Maps.

Chci číst dál

Chyby objevující se v marketingu recenzí, které mohou poškodit image vaší společnosti

Recenze zákazníků mohou změnit image společnosti a vybudovat trvalé vztahy. Získání autentických recenzí je však skutečnou výzvou, zejména když se na trhu objevují společnosti nabízející falešné recenze na objednávku. Taková hra s ohněm může společnost stát nejen peníze, ale především její pověst. V boji o důvěru zákazníků nelze jít zkratkou. Zjistěte, jak si vybudovat důvěryhodnou image na základě pravdivých recenzí a vyhnout se nástrahám těch falešných.

Chci číst dál

Spolehliverecenze.cz – získávejte, spravujte a prezentujte hodnocení

Budujte si důvěru díky autentickým hodnocením pomocí nástroje Spolehliverecenze.cz, který usnadňuje získávání, správu a prezentaci recenzí, čímž zvyšuje prodej a reputaci značky. Jako oficiální partner Google, splňující směrnici Omnibus a DSA, nabízí moderaci ve 26 jazycích a podporuje expanzi na zahraniční trhy. Přesvědčte se, jak důležitý je marketing hodnocení v současném e-commerce.

Chci číst dál

Jak založit internetový obchod na IdoSell?

Internetové obchody jsou neodmyslitelnou součástí trhu a každým rokem vytvářejí z online prodeje stále vyšší zisky k radosti svých majitelů. Tento trend a potenciál, který v něm dřímá, se oplatí využít. Co je potřeba k zahájení e-commerce podnikání, proč se do toho pustit a jak internetový obchod založit?

Chci číst dál

Jak získat recenze na svůj kamenný obchod?

Recenze zákazníků hrají klíčovou roli při budování reputace vašeho obchodu a získávání nových zákazníků. Pozitivní recenze mohou výrazně zvýšit důvěru ve váš obchod a ovlivnit kupní rozhodování potenciálních zákazníků. Zde je několik účinných způsobů, jak získat recenze na váš kamenný obchod.

Chci číst dál

Pět klíčových kroků při budování důvěryhodnosti značky v e-commerce

Pro úspěšnost každé firmy je zcela zásadní budování důvěryhodnosti značky. Dnešní zákazník má přímo neomezené možnosti výběru, proto právě důvěra může být rozhodujícím jazýčkem na vahách při jeho nákupním rozhodování. V tomto článku představíme pět klíčových kroků, které pomáhají pečovat o firemní pověst, včetně shromažďování a zveřejňování hodnocení.

Chci číst dál

Nové trendy v marketingu uživatelů: budování pozitivní image značky prostřednictvím recenzí od zákazníků

Mezi trendy v marketingu stojí za zmínku role zákaznických recenzí při tvoření image značky. Měnící se preference zákazníků a nástup digitálních technologií donutily společnosti přijmout nové strategie, aby lépe pochopily a využily hlas zákazníků v procesu budování značky. V tomto článku se podíváme na nejnovější trendy v oblasti uživatelského marketingu se zvláštním zaměřením na techniky, jako je WOMM marketing a strategie influencerů.

Chci číst dál

Jak založit internetový obchod krok za krokem?

Vzhledem k rychlému růstu elektronického obchodování a rostoucí poptávce po online nakupování je pro mnoho podnikatelů lákavou možností vlastní internetový obchod. Jedním z hlavních kroků, které budete muset při zřizování své první webové stránky a internetového obchodu zvládnout, je výběr správné platformy. Jaké další výzvy vás čekají? Následující průvodce vás provede všemi faktory, které je potřeba brát v úvahu.

Chci číst dál

Zvyšte důvěru ve své podnikání a odlište se od konkurence.

Kontaktujte nás a zjistěte, jak můžete díky Spolehliverecenze.cz zlepšit vaše marketingové a prodejní ukazatele.

FAQ 

Ano. Fungování systému Spolehliverecenze.cz je v souladu s nařízeními novely, jelikož získává pouze recenze potvrzené transakcí, tj. od osob, které zakoupily zboží nebo využily služeb firmy.

Pokud jde o spotřebitelskou novelu, v případě podnikatele, který umožňuje přístup ke spotřebitelským recenzím o zboží, musí o této skutečnosti umístit informaci o tom, zda a jakým způsobem zaručí, zda zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitelů, kteří dané zboží používali nebo získali. Je také povinen zajistit technická řešení, která umožňují danou recenzi zveřejnit.

Nesnažte se uživatele přesvědčit o tom, že zveřejněné recenze pocházejí od konzumentů, kteří dané zboží nepoužívali nebo ho nezískali. Nesnažte se také mít vliv na obsah recenze. Je přísně zakázáno zveřejňovat nebo nechat jinou osobu zveřejňovat nepravdivé spotřebitelské recenze nebo doporučení nebo překrucovat nebo nechat jinou osobu zkreslovat spotřebitelské recenze nebo doporučení k propagaci produktů.

Spotřebitelská novela okamžité průzkumy nezakazuje. Novela dále neukládá povinnost recenzi ověřovat. Pokud to však podnikatel nedělá, je povinen informovat zákazníky o tom, že „neručí za to, že zveřejněné recenze pocházejí od uživatelů, kteří dané zboží použili nebo získali”. V takovém případě Spolehliverecenze.cz je schopno prokázat, že daný spotřebitel a pisatel recenze dané zboží zakoupil nebo použil.

Podnikatel je však ihned povinen ihned poskytnout vhodnou informaci o důvěryhodném zdroji recenzeu a „zajistit, že zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitelů, kteří daný produkt použili nebo získali” spolu s informací o tom, jak k tomu konkrétně došlo.

Spotřebitelská novela se touto otázkou přímo nezabývá. Pokud zákazník opravdu dané zboží zakoupil, chce zveřejnit recenzi a sám recenzi napíše – je to povoleno. Avšak spotřebitelská novela hovoří o upravení recenze. Nepoctivou praktikou tedy bude upravení nebo objednávka úpravy jinou osobu, či doporučení spotřebitelům s cílem reklamy zboží.

Ano. Spotřebitelská novela zmiňuje pouze o povinnosti informovat – neznamená to, že výše uvedené činnosti jsou nevhodné.

Spotřebitelská novela se přímo touto otázkou nezabývá, avšak v této situaci můžeme zcela zabránit tomu, aby uživatel recenzi zveřejnil v případě, pokud chce napsat pouze něco krátkého a my udáváme minimální počet znaků. Tímto způsobem můžeme omezit jeho právo na vyjádření.

Spotřebitelská novela tuto oblast neupravuje. Pokud však zákazník bude moci dobrolně vyplnit dotazník a dobrovolně uvést e-mailovou adresu, je to možné. Nemůže být však k tomu nucen, například pod pohrůžkou smazání první recenze.

 

Recenze a hvězdičky v Googlu
a váš e-commerce

Zlepšíme vaše marketingové faktory díky efektivnímu shromažďování a získávání recenzí a hodnocení na Googlu

Transakční recenze a hodnocení jsou klíčovým faktorem, které má pozitivní vliv na positioning a SEO v Googlu.


Recenze a hodnocení, vztahující se ke skutečným transakcím jsou nesmírně důležité z perspektivy:

  • Vašeho potenciálního zákazníka
  • Algoritmu Google vyhledávání

Mnoho e-commerce byznysů nevěnuje recenzím a hodnocení ve svých strategiích dostatek pozornosti. Don’t do that!

Nejlepší SEO positioning na trhu

Firmy, kterým záleží na správné viditelnosti značky na internetu, by měly věnovat pozornost pravidelnému dotazování zákazníků na jejich zkušenosti spojené se službou nebo zbožím. Neměly by také zapomínat na to, aby byly žádosti tvořeny způsobem, který bude mít hodnotu pro další uživatele a Google algoritmy.

Jak vypadá ten nejefektivnější proces shromažďování transakčních recenzí na trhu?

DOMLUVTE SI SCHŮZKU

Najlepsze pozycjonowanie SEO na rynku

Firmy, którym zależy na odpowiedniej widoczności marki w Internecie, powinny zwrócić uwagę na regularne pytanie klientów o ich doświadczenia związane usługą lub produktem, ale też pamiętać, aby prośby były konstruowane w sposób, aby odpowiedzi niosły wartość dla innych użytkowników oraz algorytmów Google.

Jak wygląda najefektywniejszy na rynku proces zbierania transakcyjnych opinii?

Dowiedz się więcej