Blog spolehliverezence.cz

Články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě

MARKETING V E-COMMERCE

Webout.me a Spolehlivérecenze.cz: Klíč k důvěře a angažovanosti zákazníků

Důvěra je klíčovým faktorem v podnikání. V tomto článku se zaměříme na dvě služby: Webout.me a Spolehlivérecenze.cz, které posilují důvěru a zvyšují angažovanost zákazníků. Webout.me nabízí personalizovanou video komunikaci, zatímco Spolehlivérecenze.cz využívají sílu zákaznických recenzí. Kombinace obou služeb přináší strategickou synergiu, která podporuje konverze a zlepšuje zákaznický zážitek. Přečtěte si, jak mohou tyto nástroje posílit vaše podnikání.

Chci číst dál

Opravdu recenze prodávají aneb, kdy vás sociální důkaz přesvědčí ke koupi?

V dnešním digitálním světě, kde mají spotřebitelé přístup k obrovskému množství informací a nespočet nákupních možností, může být rozhodování velmi obtížné. Z tohoto důvodu, v zájmu usnadnění si výběru, mnoho lidí vyhledává hodnocení jiných spotřebitelů. Tento jev je známý jako social proof, neboli sociální důkaz a v procesu rozhodování o nákupech hraje klíčovou roli.

Chci číst dál

Agregační widget na Spolehliverecenze.cz – jaké výhody vám přináší?

Widgety jsou interaktivní prvky, které jsou umístěny na stránce a poskytují rychlý přístup ke konkrétním informacím. Na Spolehliverecenze.cz máme několik typů widgetů a jedním z nich je agregační widget, který umožňuje prezentovat hodnocení prodejce pocházející z mnoha různých zdrojů. Jedná se o významné usnadnění, jak pro prodejce, který má přehled a může sledovat pověst své značky, tak o výhodu pro kupujícího, díky snadno dostupnému social proof (společenský důkaz).

Chci číst dál

Aktualizace zásad zápisu Google.

 

Jedním z klíčových prvků budování dobrého jména společnosti je péče o recenze na kartě Moje firma na Googlu. Recenze mají významný vliv na rozhodování potenciálních zákazníků, a proto Google zavádí změny ve svých zásadách. Zaufane.pl vám ukáže, jak zůstat v obraze!

Chci číst dál

Cross-border: Jak může Spolehliverecenze.cz pomoci s expanzí do zahraničí?

Zahraniční expanze je jedním z klíčových kroků v rozvoji každé společnosti zabývající se elektronickým obchodováním. Rozšiřuje působnost a prodejní potenciál a umožňuje získávat nové zákazníky. Spolehliverecenze.cz se stává neocenitelnou podporou pro společnosti, které hodlají přijmout cross-border výzvu prostřednictvím spravování zákaznických hodnocení.

Chci číst dál

Nová pravidla pro internetové obchody: Akt o digitálních službách (DSA) ze dne 17. února 2024 zavádí změny v oblasti získávání a zveřejňování recenzí výrobků.

Vstup Aktu o digitálních službách (DSA) v platnost 17. února letošního roku přinesl pro internetové obchody řadu změn, zejména v oblasti získávání a zveřejňování zákaznických produktových hodnocení. Cílem nových pravidel je zajistit v této oblasti spravedlivé a transparentní postupy, posílit důvěru spotřebitelů a omezit výskyt falešných recenzí. Podívejme se tedy, o co přesně jde a jak připravit změny ve vašem elektronickém obchodě.

Chci číst dál

Hyperpersonalizace v elektronickém obchodě a marketingu

Personalizace se stala klíčovým nástrojem pro získávání a udržení zákazníků. Nejnovější výzkumy a trendy nicméně poukazují na rostoucí význam hyperpersonalizace – ještě většího přizpůsobování potřebám, individuálním preferencím a chování každého spotřebitele. Vyplatí se proto vědět, jak takové postupy zavést do svých činností.

Chci číst dál

Jak si vybrat nejlepší nástroj na shromažďování hodnocení? Co vám naše konkurence neřekne!

V dnešním dynamickém světě e-commerce sehrávají hodnocení od zákazníků při utváření pověsti společností klíčovou roli. Shromažďování hodnocení se stává nejen standardem, ale přímo základním prostředkem budování důvěry na straně spotřebitelů. Nástrojů pro sběr hodnocení je mnoho a vybrat ten správný může být těžkou úlohou. Připravili jsme proto soubor nejdůležitějších kritérií, kterých je třeba se držet při rozhodování.

Chci číst dál

Spolehliverecenze.cz – Důvěryhodné moderování recenzí pro ochranu dobrého jména vaší firmy

Přemýšleli jste někdy o tom, zda jsou hodnocení, která čtete na recenzních webech, skutečně autentické? Typickou vlastností Spolehliverecenze.cz je hodnověrnost moderování recenzí, které je založeno na spolupráci se společností Google. Proč je to důležité? Zde je vše, co byste o tom měli vědět.

Chci číst dál

Nový rozměr zpětné vazby od zákazníků - Prozkoumejte widget pro shrnutí zpětné vazby AI od Spolehliverecenze.cz

Ve Spolehliverecenze.cz víme, že zpětná vazba od zákazníků hraje klíčovou roli při rozhodování o nákupu. Čím více zpětné vazby od našich uživatelů získáme, tím lépe můžeme přizpůsobit naše služby a produkty jejich potřebám. Přezkoumání a analýza stovek recenzí však může být náročné. Naštěstí nám přichází na pomoc widget pro shrnutí recenzí založený na umělé inteligenci, který jsme představili.

Chci číst dál

Optimalizace konverzí na příkladech

 

V podnikání lze těžit z výzkumu lidského vnímání a rozhodovacích procesů. Nástroje jako EEG (elektroencefalograf) nebo fMRI (funkční zobrazování magnetickou rezonancí) poskytly jedinečný pohled na fungování lidského mozku, včetně těch, které souvisí s nakupováním. 

Behaviorální ekonomie, která studuje lidské chování, ukázala, že jsme méně racionální, než jsme si mysleli, a jednáme na základě mnoha rychlých, povrchních rozhodnutí, čímž šetříme cenné kognitivní zdroje. V dávných dobách znamenalo nadměrné vynakládání energie smrt z rukou predátorů nebo nepřátelských kmenů. Dnes už tyto hrozby neexistují, ale mechanismy přetrvaly a používají se ... třeba u online nákupů! 

Podívejte se na praktických příkladech, jak můžete tyto znalosti o lidech využít ke zvýšení prodeje!

Chci číst dál

Internetový prodej v Polsku - klíčové právní otázky

Provozování online prodeje na zahraničním trhu může představovat právní problém. Ochrana spotřebitele v Evropské unii je do jisté míry standardizovaná, ale vždy se vyplatí věnovat pozornost detailům. V tomto článku se budeme zabývat nejdůležitějšími právními otázkami, kterým je třeba věnovat pozornost při prodeji v
Polsku.

Chci číst dál

4 důvody, proč byste pro svůj e-shop neměli kupovat recenze

V dnešní době je pro firmy s online prodejem velice důležité získávat co nejvíce pozitivních hodnocení od svých zákazníků. Proto je mnoho majitelů e-shopů často v pokušení, kupovat si falešné recenze. Takové řešení ale může mít pro vaše podnikání mnoho negativních dopadů. V tomto blogovém příspěvku se dozvíte, proč byste recenze pro svůj e-shop neměli kupovat, jaké jsou s tím spojená rizika a jak se jim vyhnout. 

Chci číst dál

Jak obsluhovat polské zákazníky na Allegro?

 

Polsko je jedním z nejrychleji rostoucích trhů e-commerce v Evropě a na světě. Pokud chcete se svým byznysem překročit hranice České republiky, může se právě Polsko ukázat jako nejlepší první krok. Kulturní blízkost a přístup k nejoblíbenější prodejní platformě v Polsku, kterou je Allegro, vám mohou tento úkol usnadnit. Ale víte, jak si naklonit polské zákazníky?

Chci číst dál

Automatizace procesu online sběru recenzí: které nástroje se vyplatí použít?

 

Automatizace procesu online sběru recenzí se stala klíčovým prvkem marketingové strategie každé společnosti. V éře digitalizace a rostoucí konkurence na trhu se spotřebitel při nákupu stále častěji rozhoduje nejen podle ceny nebo kvality nabízených výrobků/služeb, ale také podle názorů ostatních uživatelů internetu. Proto není divu, že podnikatelé chtějí tento proces optimalizovat a urychlit pomocí moderních technologií. Sáhneme-li po vhodných nástrojích, můžeme proces získávání recenzí nejen zkvalitnit, ale také ušetřit spoustu času, který lépe využijeme třeba pro plánování, zavádění nových řešení nebo k vytváření bližších vztahů s odběratelem. Které nástroje získávání recenzí jsou nejúčinnější?

Chci číst dál

Proč je sociální důkaz nejlepším prodejcem Vašich produktů?

 

“Karel z Prahy právě nakoupil”; “Tento produkty si právě prohlíží 26 lidí”


To jsou jen příklady notifikací, se kterými jste se už pravděpodobně setkali na e-shopech. Říká se tomu sociální důkaz. Někdy je na e-shopech prezentován právě pomocí malých notifikací, ale můžete se také setkat s podobnou větičkou přímo na detailu produktu. K čemu to je a má to vůbec nějaký vliv na chování návštěvníků webu? Pojďme si to společně rozebrat.

Chci číst dál

Jak zvýšit konverzní poměr v e-commerce?

Konverzní poměr je spolehlivým zdrojem informací o podnikání. Jak jej optimalizovat, abyste uspěli v e-commerce?

Chci číst dál

Co si o vás lidé myslí: 6 tipů, jak využít zpětnou vazbu od zákazníků k lidštějšímu vnímání vaší značky

Jednoho dne se jistý psycholingvista při online objednávce hamburgerů ze své oblíbené restaurace rozhodl provést malý experiment. Těsně před kliknutím na tlačítko "objednat" si všiml malého textového pole, kam bylo možné přidat komentář.

Chci číst dál

Jak recenze ovlivňují SEO? Blog Spolehliverecenze.cz

Každý, kdo působí v online prostředí ví, jak důležité jsou aktivity SEO, které ovlivňují vaši pozici ve výsledcích vyhledávání. Algoritmy společnosti Google se neustále mění, a proto je těžší předstihnout konkurenci, tím spíše v dnešní době, kdy většina lidí přesouvá své aktivity na internet a konkurence se neustále zvyšuje. Mnoho lidí se ptá, co může zvýšit pozici ve vyhledávačích? Málokdo bere v úvahu hodnocení ostatních uživatelů, které mají obrovský vliv na umístění webových stránek nebo internetových obchodů v pozicích vyhledávání.

Chci číst dál

Jak mohou recenze snížit náklady na reklamu a CPC

Neustále se měnící prostředí elektronického podnikání je stále více konkurenční, protože marketingové metody se přizpůsobují novým technologiím a inovacím. Vztah mezi firmou a zákazníkem však zůstává jádrem všech marketingových aktivit. Technicky vzdělaný, schopný dohledání všech informací a ochotný poskytnout zpětnou vazbu - to je náčrt moderního spotřebitele, který koneckonců žije v centru všech strategií elektronického podnikání.

Chci číst dál

Jak se autenticita recenzí stala základem trhu e-commerce

Nelze popřít, že pozitivní recenze jsou pro každou firmu velmi přínosné. Zvýšení prodeje, návštěvnosti online a získání většího počtu zákazníků je jen několik příkladů výhod, jaké mohou přinést pozitivní recenze. Jakou roli však hrají negativní recenze pro pověst vaší firmy?

Chci číst dál

Zvyšte důvěru ve své podnikání a odlište se od konkurence.

Kontaktujte nás a zjistěte, jak můžete díky Spolehliverecenze.cz zlepšit vaše marketingové a prodejní ukazatele.

FAQ 

Ano. Fungování systému Spolehliverecenze.cz je v souladu s nařízeními novely, jelikož získává pouze recenze potvrzené transakcí, tj. od osob, které zakoupily zboží nebo využily služeb firmy.

Pokud jde o spotřebitelskou novelu, v případě podnikatele, který umožňuje přístup ke spotřebitelským recenzím o zboží, musí o této skutečnosti umístit informaci o tom, zda a jakým způsobem zaručí, zda zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitelů, kteří dané zboží používali nebo získali. Je také povinen zajistit technická řešení, která umožňují danou recenzi zveřejnit.

Nesnažte se uživatele přesvědčit o tom, že zveřejněné recenze pocházejí od konzumentů, kteří dané zboží nepoužívali nebo ho nezískali. Nesnažte se také mít vliv na obsah recenze. Je přísně zakázáno zveřejňovat nebo nechat jinou osobu zveřejňovat nepravdivé spotřebitelské recenze nebo doporučení nebo překrucovat nebo nechat jinou osobu zkreslovat spotřebitelské recenze nebo doporučení k propagaci produktů.

Spotřebitelská novela okamžité průzkumy nezakazuje. Novela dále neukládá povinnost recenzi ověřovat. Pokud to však podnikatel nedělá, je povinen informovat zákazníky o tom, že „neručí za to, že zveřejněné recenze pocházejí od uživatelů, kteří dané zboží použili nebo získali”. V takovém případě Spolehliverecenze.cz je schopno prokázat, že daný spotřebitel a pisatel recenze dané zboží zakoupil nebo použil.

Podnikatel je však ihned povinen ihned poskytnout vhodnou informaci o důvěryhodném zdroji recenzeu a „zajistit, že zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitelů, kteří daný produkt použili nebo získali” spolu s informací o tom, jak k tomu konkrétně došlo.

Spotřebitelská novela se touto otázkou přímo nezabývá. Pokud zákazník opravdu dané zboží zakoupil, chce zveřejnit recenzi a sám recenzi napíše – je to povoleno. Avšak spotřebitelská novela hovoří o upravení recenze. Nepoctivou praktikou tedy bude upravení nebo objednávka úpravy jinou osobu, či doporučení spotřebitelům s cílem reklamy zboží.

Ano. Spotřebitelská novela zmiňuje pouze o povinnosti informovat – neznamená to, že výše uvedené činnosti jsou nevhodné.

Spotřebitelská novela se přímo touto otázkou nezabývá, avšak v této situaci můžeme zcela zabránit tomu, aby uživatel recenzi zveřejnil v případě, pokud chce napsat pouze něco krátkého a my udáváme minimální počet znaků. Tímto způsobem můžeme omezit jeho právo na vyjádření.

Spotřebitelská novela tuto oblast neupravuje. Pokud však zákazník bude moci dobrolně vyplnit dotazník a dobrovolně uvést e-mailovou adresu, je to možné. Nemůže být však k tomu nucen, například pod pohrůžkou smazání první recenze.

 

Recenze a hvězdičky v Googlu
a váš e-commerce

Zlepšíme vaše marketingové faktory díky efektivnímu shromažďování a získávání recenzí a hodnocení na Googlu

Transakční recenze a hodnocení jsou klíčovým faktorem, které má pozitivní vliv na positioning a SEO v Googlu.


Recenze a hodnocení, vztahující se ke skutečným transakcím jsou nesmírně důležité z perspektivy:

  • Vašeho potenciálního zákazníka
  • Algoritmu Google vyhledávání

Mnoho e-commerce byznysů nevěnuje recenzím a hodnocení ve svých strategiích dostatek pozornosti. Don’t do that!

Nejlepší SEO positioning na trhu

Firmy, kterým záleží na správné viditelnosti značky na internetu, by měly věnovat pozornost pravidelnému dotazování zákazníků na jejich zkušenosti spojené se službou nebo zbožím. Neměly by také zapomínat na to, aby byly žádosti tvořeny způsobem, který bude mít hodnotu pro další uživatele a Google algoritmy.

Jak vypadá ten nejefektivnější proces shromažďování transakčních recenzí na trhu?

DOMLUVTE SI SCHŮZKU

Najlepsze pozycjonowanie SEO na rynku

Firmy, którym zależy na odpowiedniej widoczności marki w Internecie, powinny zwrócić uwagę na regularne pytanie klientów o ich doświadczenia związane usługą lub produktem, ale też pamiętać, aby prośby były konstruowane w sposób, aby odpowiedzi niosły wartość dla innych użytkowników oraz algorytmów Google.

Jak wygląda najefektywniejszy na rynku proces zbierania transakcyjnych opinii?

Dowiedz się więcej