BLOG

Čtěte a rozvíjejte svojí firmu

Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.

Jak založit internetový obchod na IdoSell?

Internetové obchody jsou neodmyslitelnou součástí trhu a každým rokem vytvářejí z online prodeje stále vyšší zisky k radosti svých majitelů. Tento trend a potenciál, který v něm dřímá, se oplatí využít. Co je potřeba k zahájení e-commerce podnikání, proč se do toho pustit a jak internetový obchod založit?

Jak získat recenze na svůj kamenný obchod?

Recenze zákazníků hrají klíčovou roli při budování reputace vašeho obchodu a získávání nových zákazníků. Pozitivní recenze mohou výrazně zvýšit důvěru ve váš obchod a ovlivnit kupní rozhodování potenciálních zákazníků. Zde je několik účinných způsobů, jak získat recenze na váš kamenný obchod.

Pět klíčových kroků při budování důvěryhodnosti značky v e-commerce

Pro úspěšnost každé firmy je zcela zásadní budování důvěryhodnosti značky. Dnešní zákazník má přímo neomezené možnosti výběru, proto právě důvěra může být rozhodujícím jazýčkem na vahách při jeho nákupním rozhodování. V tomto článku představíme pět klíčových kroků, které pomáhají pečovat o firemní pověst, včetně shromažďování a zveřejňování hodnocení.

Nové trendy v marketingu uživatelů: budování pozitivní image značky prostřednictvím recenzí od zákazníků

Mezi trendy v marketingu stojí za zmínku role zákaznických recenzí při tvoření image značky. Měnící se preference zákazníků a nástup digitálních technologií donutily společnosti přijmout nové strategie, aby lépe pochopily a využily hlas zákazníků v procesu budování značky. V tomto článku se podíváme na nejnovější trendy v oblasti uživatelského marketingu se zvláštním zaměřením na techniky, jako je WOMM marketing a strategie influencerů.

Jak založit internetový obchod krok za krokem?

Vzhledem k rychlému růstu elektronického obchodování a rostoucí poptávce po online nakupování je pro mnoho podnikatelů lákavou možností vlastní internetový obchod. Jedním z hlavních kroků, které budete muset při zřizování své první webové stránky a internetového obchodu zvládnout, je výběr správné platformy. Jaké další výzvy vás čekají? Následující průvodce vás provede všemi faktory, které je potřeba brát v úvahu.

Shromažďování, analýza a publikování online recenzí. O co se zajímají zákazníci Spolehliverecenze.cz?

Hlavní podmínkou při rozhodování o nákupu se čím dále, tím více stávají recenze. Jejich získávání, analýza a zveřejňování online je nicméně pro mnoho majitelů internetových obchodů náročnou výzvou. S uceleným řešením přichází Spolehliverecenze.cz, které prostřednictvím efektivního marketingu recenzí pomáhá budovat dobrou pověst B2B a B2C firmám. Poznejte odpovědi na nejzávažnější otázky týkající se celého procesu spravování feedbacku pomocí specializovaného nástroje.

Řízení zákaznických recenzí v éře sociálních médií: Jak budovat důvěryhodnost značky a loajalitu zákazníků?

Díky platformám sociálních médií a influencerům mají zákazníci snadný přístup k informacím o produktech a značkách, tím i možnost sdílet své zkušenosti v reálném čase. Díky tomu je nákupní rozhodovací proces závislý také na tom, co nám chtějí sdělit sociální sítě.

Webout.me a Spolehlivérecenze.cz: Klíč k důvěře a angažovanosti zákazníků

Důvěra je klíčovým faktorem v podnikání. V tomto článku se zaměříme na dvě služby: Webout.me a Spolehlivérecenze.cz, které posilují důvěru a zvyšují angažovanost zákazníků. Webout.me nabízí personalizovanou video komunikaci, zatímco Spolehlivérecenze.cz využívají sílu zákaznických recenzí. Kombinace obou služeb přináší strategickou synergiu, která podporuje konverze a zlepšuje zákaznický zážitek. Přečtěte si, jak mohou tyto nástroje posílit vaše podnikání.

Co je u Spolehliverecenze.cz standardem a za co si připlatíte u jiného poskytovatele?

Obraťte se na nás a zjistěte, jak spolehliverecenze.cz zlepší vaše marketingové a prodejní výsledky.

Sjednejte si schůzku