MARKETING V E-COMMERCE
Jak recenze ovlivňují SEO? Blog Spolehliverecenze.cz
Každý, kdo působí v online prostředí ví, jak důležité jsou aktivity SEO, které ovlivňují vaši pozici ve výsledcích vyhledávání. Algoritmy společnosti Google se neustále mění, a proto je těžší předstihnout konkurenci, tím spíše v dnešní době, kdy většina lidí přesouvá své aktivity na internet a konkurence se neustále zvyšuje. Mnoho lidí se ptá, co může zvýšit pozici ve vyhledávačích? Málokdo bere v úvahu hodnocení ostatních uživatelů, které mají obrovský vliv na umístění webových stránek nebo internetových obchodů v pozicích vyhledávání.
Jak mohou recenze snížit náklady na reklamu a CPC
Neustále se měnící prostředí elektronického podnikání je stále více konkurenční, protože marketingové metody se přizpůsobují novým technologiím a inovacím. Vztah mezi firmou a zákazníkem však zůstává jádrem všech marketingových aktivit. Technicky vzdělaný, schopný dohledání všech informací a ochotný poskytnout zpětnou vazbu - to je náčrt moderního spotřebitele, který koneckonců žije v centru všech strategií elektronického podnikání.
Jak se autenticita recenzí stala základem trhu e-commerce
Nelze popřít, že pozitivní recenze jsou pro každou firmu velmi přínosné. Zvýšení prodeje, návštěvnosti online a získání většího počtu zákazníků je jen několik příkladů výhod, jaké mohou přinést pozitivní recenze. Jakou roli však hrají negativní recenze pro pověst vaší firmy?