Jak založit internetový obchod na IdoSell?

Aleksandra Majczuk

Aleksandra Majczuk

červen 25, 2024
Jak založit internetový obchod na IdoSell?
Obsah
  1. Doména a hosting
  2. Pravidla obchodu, zásady ochrany osobních údajů a soubory cookies
  3. Výběr a přizpůsobení šablony
  4. Příprava textů
  5. Přidání produktů
  6. Přidání menu a stromu kategorií
  7. Směrnice Omnibus
  8. Konfigurace panelu obchodu
  9. Spuštění obchodu, testy a opravy
  10. Marketing a reklama
  11. Cross-border

Internetové obchody jsou neodmyslitelnou součástí trhu a každým rokem vytvářejí z online prodeje stále vyšší zisky k radosti svých majitelů. Tento trend a potenciál, který v něm dřímá, se oplatí využít. Co je potřeba k zahájení e-commerce podnikání, proč se do toho pustit a jak internetový obchod založit?

Existuje mnoho důvodů, proč je výhodné mít vlastní e-shop:

  • neustále rostoucí počet potenciálních zákazníků,
  • nízké náklady na provoz obchodu,
  • prodej 24 hodin denně, 7 dní v týdnu po celém světě,
  • snadný přístup k údajům a analytice,
  • možnost předstihnout konkurenci,
  • pohodlné nakupování pro zákazníky.

Spolehněte se na osvědčenou e-commerce platformu

Při zakládání internetového obchodu je klíčový výběr správného softwaru, který splňuje všechny potřeby obchodu, nabízí nezbytné nástroje a funkce s cílem maximalizovat prodeje.

Osvědčenou e-commerce platformou je nepochybně IdoSell. Internetové obchody na IdoSell generují měsíčně více než 5 milionů objednávek, což se promítá do impozantní hodnoty transakcí. V roce 2023 dosáhla jejich celková hodnota 18 miliard PLN. Tento úspěch je výsledkem práce více než 7 tisíc obchodů v různých odvětvích, které nabízejí své produkty v Polsku i za jeho hranicemi.

Které další kroky jsou potřebné k zahájení online prodeje s IdoSell:

1.Doména a hosting

Vyberte doménu co nejbližší k názvu obchodu, aby zákazníkovi usnadnila rozpoznání značky a přístup k nákupům. S IdoSell si nemusíte dělat starosti s dalším hostingem, ten je zahrnut v rámci předplatného.

2. Pravidla obchodu, zásady ochrany osobních údajů a soubory cookies

Postarejte se o formality. S IdoSell obdržíte hotové a průběžně aktualizované šablony dokumentů, které splňují všechny zákonné požadavky a které jsou zahrnuty v předplatném. Stačí je jen doplnit svými údaji.

3. Výběr a přizpůsobení šablony

Vyberte si jednu z připravených variant internetového obchodu v rámci šablony Standard. Změny můžete provést sami nebo práci zadat webovým vývojářům IdoSell. Můžete si také objednat vlastní šablonu přizpůsobenou svým individuálním potřebám.

4. Příprava textů

Vytvořte obsah zaměřený na komunikaci se zákazníkem, na atraktivní prezentaci nabídky a také na indexaci webu v Googlu a jeho budoucí optimalizaci.

5. Přidání produktů

Zajistěte všechny prvky produktové karty: název, cenu, popis, fotografie a další důležité informace. Přesvědčte zákazníka, že nákup u vás je tou nejlepší volbou.

6. Přidání menu a stromu kategorií

Vytvořte přehledné menu a intuitivní strom kategorií. Díky správné navigaci zákazník snadno a rychle najde, co hledá.

7. Směrnice Omnibus

Ceny zobrazujte atraktivním způsobem. Od roku 2023 musí každá akční cena obsahovat informaci o nejnižší ceně za posledních 30 dní před začátkem akce. V IdoSell je podpora Omnibusu rozšířena o slevové kódy, nadcházející ceny a procentní hodnoty slev, aby zákazníkům ukázala maximum výhod a skutečnou úsporu, která je přesvědčí k nákupu.

8. Konfigurace panelu obchodu

Nastavte nezbytné parametry. V panelu IdoSell najdete připravená řešení a četné integrace, díky nimž konfigurace proběhne rychle a hladce. Na začátku nastavte:

  • sklad,

  • platby,

  • doručení,

  • e-mail a šablony zpráv pro zákazníky.

9. Spuštění obchodu, testy a opravy

Rezervujte si příslušný čas na kontrolu, zda vše funguje správně. Důkladně ověřte vzhled jednotlivých podstránek a zda se všechny detaily zobrazují jak mají. Doplňte chybějící informace a opravte chyby.

10. Marketing a reklama

Vyzkoušejte službu Google Ads od IdoSell, která vybere optimální strategii propagace vašich produktů v Googlu a zaručí efektivnost kampaní.

11. Cross-border

Pokud chcete prodávat i v zahraničí, využijte nástroj cross-border od IdoSell, který vám umožní předběžně nastavit:

  • jazyky a překlady,

  • doručení a platby,

  • šablonu obchodu,

  • tržiště a srovnávače,

  • právní obsah,

  • DPH OSS.

V IdoSell můžete počítat s podporou specialistů, kteří vám pomohou rychle a efektivně založit svůj vlastní internetový obchod, v každé fázi implementace.