Integrace

V e-commerce mají skutečné zákaznické recenze cenu zlata

Integrace se Spolehliverecenze.cz.

Díky integraci e-commerce platforem se Spolehliverecenze.cz okamžitě zvýšíte důvěryhodnost svého obchodu na internetu
Podívejte se, co to znamená pro vaše podnikání!

Podle reportu mezinárodní výzkumní agentury Gemius: „E-commerce in Poland 2019“, nejmladší e-spotřebitelé (ve věku 15 až 24 let) uvádějí, že hlavním zdrojem důvěryhodnosti nově navštíveného internetového obchodu jsou jeho recenze dostupné na internetu. Obzvláště důležité jsou pro ně doporučení: přátel, známých, členů rodiny (toto pořadí není náhodné). 47 % polských uživatelů internetu věnuje pozornost recenzím daného obchodu. Co víc, považuje je za jeden z klíčových faktorů ovlivňujících důvěryhodnost obchodu a motivujících k nákupu.

Co udělat pro vybudování a posílení důvěryhodnosti vašeho e-commerce? Shromažďujte klientské recenze a poté je efektivně spravujte.

Zvyšte svou důvěryhodnost – integrujte svůj internetový obchod se systémem správy recenzí Spolehliverecenze.cz!

Integrace vašeho webu s platformou Spolehliverecenze.cz je ve většině případů plně automatická. Jediné, co musíte udělat, je použít jednu z dostupných možností.

Podívejte se, jak je to snadné!

Integrace Spolehliverecenze.cz s vašim e-shopem

Systém Spolehliverecenze.cz automaticky stahuje data objednávek na jejichž základě připravuje ankety a e-maily

Získané recenze jsou stahované do panelu Spolehliverecenze.cz a odtud jsou automaticky odesílány
na vámi označená místa (vaše webové stránky, Facebook, atd)

Hodnocení prodejce automaticky přejdou na "widget prodejce"

Produktové recenze přejdou na karty produktů...

..a do Google (produktové a textové reklamy, organické výsledky).

Integrace Spolehliverecenze.cz je flexibilní, můžete si vybrat rychlé propojení našeho nástroje s obchodem nebo nakonfigurovat pokročilou, dedikovanou implementaci podle vašich potřeb a představ.

To nás odlišuje:
Díky integraci e-commerce platforem se Spolehliverecenze.cz okamžitě zvýšíte důvěryhodnost svého internetového obchodu.
Integrace vám umožňuje přidávat recenze přímo do produktového listu - bez nutnosti instalace dalšího widgetu.

Podívejte se na příklady implementací u našich klientů! 
Co získáte integrací svého obchodu se Spolehliverecenze.cz?
1. Nejvyšší efektivita získávání recenzí!

S pomocí Spolehliverecenze.cz každý den získáváte desítky, nebo dokonce stovky pravdivých a pozitivních zákaznických recenzí na základě provedených transakcí.

Kolik doporučení jsme schopni vygenerovat za jeden den? Za předpokladu, že 10 000 zákazníků obdrží e-mailem žádost o vyplnění ankety po nákupu, ze zkušenosti víme, že počet získaných recenzí je cca 40 % z nich. V praxi to dává kolem 4 000 nových, nezávislých recenzí!

Zde je srovnání mezi našimi zákazníky a konkurenčními poskytovateli recenzí.

Zákazník
37 868
RECENZÍ
4 408
RECENZÍ
1 703
RECENZÍ
191
RECENZÍ
167 RECENZÍ 2 328 RECENZÍ 333 RECENZÍ 1 RECENZÍ
2. Unikátní metody získávání recenzi

Získání zpětné vazby od klientů pouze prostřednictvím e-mailů nestačí. Spolehliverecenze.cz nabízí až 4 různé způsoby získávání autentických zákaznických recenzí. V závislosti na potřebách a modelu svého podnikání, můžete použít všechny z nich nebo si vybrat možnost, která vám nejlépe vyhovuje:

POP-UP

Zvyšte míru odezvy od klientů až na 40 % díky integraci pop-up formuláře na vaší webové stránce

SMS

Umožněte svým zákazníkům psát recenze, ať jsou kdekoli, přímo ze svého smartphonu.

E-MAILEM

E-mail je osvědčený nástroj pro shromažďování recenzí, který zákazníkům umožňuje vyhodnotit vaši službu.

Point Of Sale

Sbírejte názory ve svých prostorách. Potřebujete pouze 30 sekund na to, aby váš klient vyhodnotil službu

Máte zájem?
Neváhejte se na nás obrátit přímo - pomůžeme vám vybrat vhodné metody

3. Inovativní a efektivní ankety

Ankety jsou společným jmenovatelem všech metod získávání recenzí. Když se uživatel rozhodne podělit o své zkušenosti, je důležité mu to usnadnit a zároveň sebrat všechny typy recenzí a informací, které vám pak umožní zlepšit výkonnost vašeho podnikání.

Chtěli byste vidět naši anketu v akci? Zveme vás k zhlédnutí video materiálu:

4. Levnější a efektivnější reklamy na Google (PLA a text), díky zlatým hvězdičkám

Určitě jste si všimli, že již nějakou dobu dokáže Google zobrazovat „rich snippets“ v podobě rozšíření zlatých hvězdiček.
V Česku tuto techniku stále používá relativně malý počet e-shopů, i když existují odvětví, kde jsou naprosto nepostradatelné. 

Jak to funguje?

Mít hvězdičky - hodnocení ve výsledcích placeného vyhledávání přirozeně přitahuje pozornost vašich zákazníků a dokonce dokáže upoutat pozornost až o 30% více lidí aby si vybrali právě váš obchod!

5. Více organických vyśledků vyhledávání (SEO) a efektivnější optimalizace

Hvězdičky a přirozený obsah vytvořený vašimi klienty mají silný vliv na určování polohy. Jasně to ilustrují snímky obrazovky zaslané jedním ze zákazníků společnosti spolehliverecenze.cz, kteří řešení implementovali v prvním čtvrtletí roku 2020. V polovině dubna indexovali roboti Google hodnocení. Kromě toho byly hvězdičky zobrazeny v organických výsledcích pro většinu podstránek.

6. Dedikované šablony e-mailů do zákazníků

V situaci, kdy nemáte vlastní e-mailovou šablonu, můžete použít rozsáhlou databázi šablon Spolehliverecenze.cz. Všechny šablony jsou přizpůsobeny mobilním zařízením, jsou responzivní - správně se zobrazují na přenosných počítačích, tabletech a chytrých telefonech.

7. Plný soulad s GDPR

GDPR zcela změnilo přístup k ochraně osobních údajů v e-commerce. Největšími vítězi jsou zákazníci, protože většina e-shopů vzala nové směrnice velmi vážně, a to co se týče výběru partnerů a nástrojů zajišťujících plnou bezpečnost svěřených osobních údajů a také dodržování procedurálních a právních předpisů. Spolehliverecenze.cz je 100% legální.

A mnohem víc!

Správa zpětné vazby od klientů, stránky „thank you page“, podpora ve 25 jazycích, možnosti moderování recenzí...a seznam stále pokračuje!

Integrace vašeho obchodu se Spolehliverecenze.cz je vaší skutečnou šancí na:

  1. lepší pozici ve výsledcích Google,
  2. větší zisk,
  3. snížení nákladů na získání zákazníka, a finálně
  4. zlepšení fungování obchodu a zákaznických služeb odstraněním potenciálních chyb, kterých se můžete dopustit, a které negativně ovlivňují zážitek z nakupování.

Využijte svou šanci!

Budujte důvěru a posilujte důvěryhodnost svého internetového obchodování.
Připojte se ke Spolehliverecenze.cz!