MARKETINGOVÉ KAMPANĚ V E-COMMERCE
Hyperpersonalizace v elektronickém obchodě a marketingu
Personalizace se stala klíčovým nástrojem pro získávání a udržení zákazníků. Nejnovější výzkumy a trendy nicméně poukazují na rostoucí význam hyperpersonalizace – ještě většího přizpůsobování potřebám, individuálním preferencím a chování každého spotřebitele. Vyplatí se proto vědět, jak takové postupy zavést do svých činností.
Internetový prodej v Polsku - klíčové právní otázky
Provozování online prodeje na zahraničním trhu může představovat právní problém. Ochrana spotřebitele v Evropské unii je do jisté míry standardizovaná, ale vždy se vyplatí věnovat pozornost detailům. V tomto článku se budeme zabývat nejdůležitějšími právními otázkami, kterým je třeba věnovat pozornost při prodeji v
Polsku.
Jak zobrazit recenze v reklamách Google a zvýšit jejich účinnost
Možná jste si již několikrát všimli, že některé reklamy poutají vaši pozornost více než jiné... Je to způsobeno tzv. sociálním důkazem.
Reklamy, které vedle názvu nebo pod ním zobrazují charakteristické hvězdičky (rozšíření), jsou nejen vizuálně přitažlivější a odlišují se od konkurence. Hodnocení v podobě hvězdiček buduje důvěru klienta ještě před kliknutím na odkaz. Společnost Google tuto skutečnost potvrdila na svém blogu AdWords již před několika lety. Když byla možnost hodnocení zavedena poprvé, ukázalo se, že podle statistik "reklamy s hodnocením prodejce dosahují o 10 % vyšší míry prokliku (CTR) než stejné reklamy bez hodnocení".