BLOG
Čtěte a rozvíjejte svojí firmu
Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.
Pět klíčových kroků při budování důvěryhodnosti značky v e-commerce
Pro úspěšnost každé firmy je zcela zásadní budování důvěryhodnosti značky. Dnešní zákazník má přímo neomezené možnosti výběru, proto právě důvěra může být rozhodujícím jazýčkem na vahách při jeho nákupním rozhodování. V tomto článku představíme pět klíčových kroků, které pomáhají pečovat o firemní pověst, včetně shromažďování a zveřejňování hodnocení.
Nové trendy v marketingu uživatelů: budování pozitivní image značky prostřednictvím recenzí od zákazníků
Mezi trendy v marketingu stojí za zmínku role zákaznických recenzí při tvoření image značky. Měnící se preference zákazníků a nástup digitálních technologií donutily společnosti přijmout nové strategie, aby lépe pochopily a využily hlas zákazníků v procesu budování značky. V tomto článku se podíváme na nejnovější trendy v oblasti uživatelského marketingu se zvláštním zaměřením na techniky, jako je WOMM marketing a strategie influencerů.
Jak založit internetový obchod krok za krokem?
Vzhledem k rychlému růstu elektronického obchodování a rostoucí poptávce po online nakupování je pro mnoho podnikatelů lákavou možností vlastní internetový obchod. Jedním z hlavních kroků, které budete muset při zřizování své první webové stránky a internetového obchodu zvládnout, je výběr správné platformy. Jaké další výzvy vás čekají? Následující průvodce vás provede všemi faktory, které je potřeba brát v úvahu.
Shromažďování, analýza a publikování online recenzí. O co se zajímají zákazníci Spolehliverecenze.cz?
Hlavní podmínkou při rozhodování o nákupu se čím dále, tím více stávají recenze. Jejich získávání, analýza a zveřejňování online je nicméně pro mnoho majitelů internetových obchodů náročnou výzvou. S uceleným řešením přichází Spolehliverecenze.cz, které prostřednictvím efektivního marketingu recenzí pomáhá budovat dobrou pověst B2B a B2C firmám. Poznejte odpovědi na nejzávažnější otázky týkající se celého procesu spravování feedbacku pomocí specializovaného nástroje.
Řízení zákaznických recenzí v éře sociálních médií: Jak budovat důvěryhodnost značky a loajalitu zákazníků?
Díky platformám sociálních médií a influencerům mají zákazníci snadný přístup k informacím o produktech a značkách, tím i možnost sdílet své zkušenosti v reálném čase. Díky tomu je nákupní rozhodovací proces závislý také na tom, co nám chtějí sdělit sociální sítě.
Webout.me a Spolehlivérecenze.cz: Klíč k důvěře a angažovanosti zákazníků
Důvěra je klíčovým faktorem v podnikání. V tomto článku se zaměříme na dvě služby: Webout.me a Spolehlivérecenze.cz, které posilují důvěru a zvyšují angažovanost zákazníků. Webout.me nabízí personalizovanou video komunikaci, zatímco Spolehlivérecenze.cz využívají sílu zákaznických recenzí. Kombinace obou služeb přináší strategickou synergiu, která podporuje konverze a zlepšuje zákaznický zážitek. Přečtěte si, jak mohou tyto nástroje posílit vaše podnikání.
Opravdu recenze prodávají aneb, kdy vás sociální důkaz přesvědčí ke koupi?
V dnešním digitálním světě, kde mají spotřebitelé přístup k obrovskému množství informací a nespočet nákupních možností, může být rozhodování velmi obtížné. Z tohoto důvodu, v zájmu usnadnění si výběru, mnoho lidí vyhledává hodnocení jiných spotřebitelů. Tento jev je známý jako social proof, neboli sociální důkaz a v procesu rozhodování o nákupech hraje klíčovou roli.
Agregační widget na Spolehliverecenze.cz – jaké výhody vám přináší?
Widgety jsou interaktivní prvky, které jsou umístěny na stránce a poskytují rychlý přístup ke konkrétním informacím. Na Spolehliverecenze.cz máme několik typů widgetů a jedním z nich je agregační widget, který umožňuje prezentovat hodnocení prodejce pocházející z mnoha různých zdrojů. Jedná se o významné usnadnění, jak pro prodejce, který má přehled a může sledovat pověst své značky, tak o výhodu pro kupujícího, díky snadno dostupnému social proof (společenský důkaz).