Blog spolehliverezence.cz

Články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě

Blog

Hyperpersonalizace v elektronickém obchodě a marketingu

Personalizace se stala klíčovým nástrojem pro získávání a udržení zákazníků. Nejnovější výzkumy a trendy nicméně poukazují na rostoucí význam hyperpersonalizace – ještě většího přizpůsobování potřebám, individuálním preferencím a chování každého spotřebitele. Vyplatí se proto vědět, jak takové postupy zavést do svých činností.

Chci číst dál

Jak si vybrat nejlepší nástroj na shromažďování hodnocení? Co vám naše konkurence neřekne!

V dnešním dynamickém světě e-commerce sehrávají hodnocení od zákazníků při utváření pověsti společností klíčovou roli. Shromažďování hodnocení se stává nejen standardem, ale přímo základním prostředkem budování důvěry na straně spotřebitelů. Nástrojů pro sběr hodnocení je mnoho a vybrat ten správný může být těžkou úlohou. Připravili jsme proto soubor nejdůležitějších kritérií, kterých je třeba se držet při rozhodování.

Chci číst dál

Spolehliverecenze.cz – Důvěryhodné moderování recenzí pro ochranu dobrého jména vaší firmy

Přemýšleli jste někdy o tom, zda jsou hodnocení, která čtete na recenzních webech, skutečně autentické? Typickou vlastností Spolehliverecenze.cz je hodnověrnost moderování recenzí, které je založeno na spolupráci se společností Google. Proč je to důležité? Zde je vše, co byste o tom měli vědět.

Chci číst dál

Nový rozměr zpětné vazby od zákazníků - Prozkoumejte widget pro shrnutí zpětné vazby AI od Spolehliverecenze.cz

Ve Spolehliverecenze.cz víme, že zpětná vazba od zákazníků hraje klíčovou roli při rozhodování o nákupu. Čím více zpětné vazby od našich uživatelů získáme, tím lépe můžeme přizpůsobit naše služby a produkty jejich potřebám. Přezkoumání a analýza stovek recenzí však může být náročné. Naštěstí nám přichází na pomoc widget pro shrnutí recenzí založený na umělé inteligenci, který jsme představili.

Chci číst dál

Optimalizace konverzí na příkladech

 

V podnikání lze těžit z výzkumu lidského vnímání a rozhodovacích procesů. Nástroje jako EEG (elektroencefalograf) nebo fMRI (funkční zobrazování magnetickou rezonancí) poskytly jedinečný pohled na fungování lidského mozku, včetně těch, které souvisí s nakupováním. 

Behaviorální ekonomie, která studuje lidské chování, ukázala, že jsme méně racionální, než jsme si mysleli, a jednáme na základě mnoha rychlých, povrchních rozhodnutí, čímž šetříme cenné kognitivní zdroje. V dávných dobách znamenalo nadměrné vynakládání energie smrt z rukou predátorů nebo nepřátelských kmenů. Dnes už tyto hrozby neexistují, ale mechanismy přetrvaly a používají se ... třeba u online nákupů! 

Podívejte se na praktických příkladech, jak můžete tyto znalosti o lidech využít ke zvýšení prodeje!

Chci číst dál

Internetový prodej v Polsku - klíčové právní otázky

Provozování online prodeje na zahraničním trhu může představovat právní problém. Ochrana spotřebitele v Evropské unii je do jisté míry standardizovaná, ale vždy se vyplatí věnovat pozornost detailům. V tomto článku se budeme zabývat nejdůležitějšími právními otázkami, kterým je třeba věnovat pozornost při prodeji v
Polsku.

Chci číst dál

4 důvody, proč byste pro svůj e-shop neměli kupovat recenze

V dnešní době je pro firmy s online prodejem velice důležité získávat co nejvíce pozitivních hodnocení od svých zákazníků. Proto je mnoho majitelů e-shopů často v pokušení, kupovat si falešné recenze. Takové řešení ale může mít pro vaše podnikání mnoho negativních dopadů. V tomto blogovém příspěvku se dozvíte, proč byste recenze pro svůj e-shop neměli kupovat, jaké jsou s tím spojená rizika a jak se jim vyhnout. 

Chci číst dál

Zvyšte důvěru ve své podnikání a odlište se od konkurence.

Kontaktujte nás a zjistěte, jak můžete díky Spolehliverecenze.cz zlepšit vaše marketingové a prodejní ukazatele.

FAQ 

Ano. Fungování systému Spolehliverecenze.cz je v souladu s nařízeními novely, jelikož získává pouze recenze potvrzené transakcí, tj. od osob, které zakoupily zboží nebo využily služeb firmy.

Pokud jde o spotřebitelskou novelu, v případě podnikatele, který umožňuje přístup ke spotřebitelským recenzím o zboží, musí o této skutečnosti umístit informaci o tom, zda a jakým způsobem zaručí, zda zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitelů, kteří dané zboží používali nebo získali. Je také povinen zajistit technická řešení, která umožňují danou recenzi zveřejnit.

Nesnažte se uživatele přesvědčit o tom, že zveřejněné recenze pocházejí od konzumentů, kteří dané zboží nepoužívali nebo ho nezískali. Nesnažte se také mít vliv na obsah recenze. Je přísně zakázáno zveřejňovat nebo nechat jinou osobu zveřejňovat nepravdivé spotřebitelské recenze nebo doporučení nebo překrucovat nebo nechat jinou osobu zkreslovat spotřebitelské recenze nebo doporučení k propagaci produktů.

Spotřebitelská novela okamžité průzkumy nezakazuje. Novela dále neukládá povinnost recenzi ověřovat. Pokud to však podnikatel nedělá, je povinen informovat zákazníky o tom, že „neručí za to, že zveřejněné recenze pocházejí od uživatelů, kteří dané zboží použili nebo získali”. V takovém případě Spolehliverecenze.cz je schopno prokázat, že daný spotřebitel a pisatel recenze dané zboží zakoupil nebo použil.

Podnikatel je však ihned povinen ihned poskytnout vhodnou informaci o důvěryhodném zdroji recenzeu a „zajistit, že zveřejněné recenze pocházejí od spotřebitelů, kteří daný produkt použili nebo získali” spolu s informací o tom, jak k tomu konkrétně došlo.

Spotřebitelská novela se touto otázkou přímo nezabývá. Pokud zákazník opravdu dané zboží zakoupil, chce zveřejnit recenzi a sám recenzi napíše – je to povoleno. Avšak spotřebitelská novela hovoří o upravení recenze. Nepoctivou praktikou tedy bude upravení nebo objednávka úpravy jinou osobu, či doporučení spotřebitelům s cílem reklamy zboží.

Ano. Spotřebitelská novela zmiňuje pouze o povinnosti informovat – neznamená to, že výše uvedené činnosti jsou nevhodné.

Spotřebitelská novela se přímo touto otázkou nezabývá, avšak v této situaci můžeme zcela zabránit tomu, aby uživatel recenzi zveřejnil v případě, pokud chce napsat pouze něco krátkého a my udáváme minimální počet znaků. Tímto způsobem můžeme omezit jeho právo na vyjádření.

Spotřebitelská novela tuto oblast neupravuje. Pokud však zákazník bude moci dobrolně vyplnit dotazník a dobrovolně uvést e-mailovou adresu, je to možné. Nemůže být však k tomu nucen, například pod pohrůžkou smazání první recenze.

 

Recenze a hvězdičky v Googlu
a váš e-commerce

Zlepšíme vaše marketingové faktory díky efektivnímu shromažďování a získávání recenzí a hodnocení na Googlu

Transakční recenze a hodnocení jsou klíčovým faktorem, které má pozitivní vliv na positioning a SEO v Googlu.


Recenze a hodnocení, vztahující se ke skutečným transakcím jsou nesmírně důležité z perspektivy:

  • Vašeho potenciálního zákazníka
  • Algoritmu Google vyhledávání

Mnoho e-commerce byznysů nevěnuje recenzím a hodnocení ve svých strategiích dostatek pozornosti. Don’t do that!

Nejlepší SEO positioning na trhu

Firmy, kterým záleží na správné viditelnosti značky na internetu, by měly věnovat pozornost pravidelnému dotazování zákazníků na jejich zkušenosti spojené se službou nebo zbožím. Neměly by také zapomínat na to, aby byly žádosti tvořeny způsobem, který bude mít hodnotu pro další uživatele a Google algoritmy.

Jak vypadá ten nejefektivnější proces shromažďování transakčních recenzí na trhu?

DOMLUVTE SI SCHŮZKU

Najlepsze pozycjonowanie SEO na rynku

Firmy, którym zależy na odpowiedniej widoczności marki w Internecie, powinny zwrócić uwagę na regularne pytanie klientów o ich doświadczenia związane usługą lub produktem, ale też pamiętać, aby prośby były konstruowane w sposób, aby odpowiedzi niosły wartość dla innych użytkowników oraz algorytmów Google.

Jak wygląda najefektywniejszy na rynku proces zbierania transakcyjnych opinii?

Dowiedz się więcej