BLOG

Čtěte a rozvíjejte svojí firmu

Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.

Internetový prodej v Polsku - klíčové právní otázky

Provozování online prodeje na zahraničním trhu může představovat právní problém. Ochrana spotřebitele v Evropské unii je do jisté míry standardizovaná, ale vždy se vyplatí věnovat pozornost detailům. V tomto článku se budeme zabývat nejdůležitějšími právními otázkami, kterým je třeba věnovat pozornost při prodeji v
Polsku.

Přečtěte si celý text

4 důvody, proč byste pro svůj e-shop neměli kupovat recenze

V dnešní době je pro firmy s online prodejem velice důležité získávat co nejvíce pozitivních hodnocení od svých zákazníků. Proto je mnoho majitelů e-shopů často v pokušení, kupovat si falešné recenze. Takové řešení ale může mít pro vaše podnikání mnoho negativních dopadů. V tomto blogovém příspěvku se dozvíte, proč byste recenze pro svůj e-shop neměli kupovat, jaké jsou s tím spojená rizika a jak se jim vyhnout. 

Přečtěte si celý text

Jakou komunikaci s firmami Poláci preferují?

Přečtěte si celý text

Jak obsluhovat polské zákazníky na Allegro?

 

Polsko je jedním z nejrychleji rostoucích trhů e-commerce v Evropě a na světě. Pokud chcete se svým byznysem překročit hranice České republiky, může se právě Polsko ukázat jako nejlepší první krok. Kulturní blízkost a přístup k nejoblíbenější prodejní platformě v Polsku, kterou je Allegro, vám mohou tento úkol usnadnit. Ale víte, jak si naklonit polské zákazníky?

Přečtěte si celý text

Automatizace procesu online sběru recenzí: které nástroje se vyplatí použít?

 

Automatizace procesu online sběru recenzí se stala klíčovým prvkem marketingové strategie každé společnosti. V éře digitalizace a rostoucí konkurence na trhu se spotřebitel při nákupu stále častěji rozhoduje nejen podle ceny nebo kvality nabízených výrobků/služeb, ale také podle názorů ostatních uživatelů internetu. Proto není divu, že podnikatelé chtějí tento proces optimalizovat a urychlit pomocí moderních technologií. Sáhneme-li po vhodných nástrojích, můžeme proces získávání recenzí nejen zkvalitnit, ale také ušetřit spoustu času, který lépe využijeme třeba pro plánování, zavádění nových řešení nebo k vytváření bližších vztahů s odběratelem. Které nástroje získávání recenzí jsou nejúčinnější?

Přečtěte si celý text

Proč je sociální důkaz nejlepším prodejcem Vašich produktů?

 

“Karel z Prahy právě nakoupil”; “Tento produkty si právě prohlíží 26 lidí”


To jsou jen příklady notifikací, se kterými jste se už pravděpodobně setkali na e-shopech. Říká se tomu sociální důkaz. Někdy je na e-shopech prezentován právě pomocí malých notifikací, ale můžete se také setkat s podobnou větičkou přímo na detailu produktu. K čemu to je a má to vůbec nějaký vliv na chování návštěvníků webu? Pojďme si to společně rozebrat.

Přečtěte si celý text

Firemní profil na Google v e-shopu - co to je a jak ho spustit

Co je to Google My Business

Zdravím! Dnes na blogu: Firemní profil na Googlu - neplacený nástroj, který umožňuje majitelům e-shopům vytvořit, spravovat a optimalizovat profil značky na Googlu. Jeho hlavním úkolem je pomoc v přitáhnutí nových zákazníků z vyhledávání a map. Obsahuje třeba název firmy, otevírací hodiny, adresu, kontaktní údaje a velice cenný zdroj informací pro potenciální zákazníky - firemní recenze. Pokud jste právě teď na začátku cesty v e-commerce odvětví, může se vám celý proces tvoření firemního profilu na Googlu zdát trochu komplikovaný.  V praxi je to však velmi snadné. V mém rádci vám ukážu, co musíte udělat, abyste se stali součástí panelu Google My Business a tím pádem majiteli úspěšného profilu. Celý proces budu analyzovat krok za krokem, od začátku vytvoření Google účtu, až po ověření profilu.

Přečtěte si celý text

Nejefektivnější model cross-border logistiky pro e-commerce

Pokud prodáváte do zahraničí, je jednou z nejdůležitějších výzev organizace efektivního dodavatelského řetězce. Moderní přeshraniční logistika tento problém řeší, protože dnes se zásilka do zahraničí příliš neliší od vnitrostátní zásilky. Zboží často dorazí k příjemci hned druhý den a navíc tam, kde si sám zvolí: domů, na výdejní místo nebo do balíkomatu.

Přečtěte si celý text

Co je u Spolehliverecenze.cz standardem a za co si připlatíte u jiného poskytovatele?

Obraťte se na nás a zjistěte, jak spolehliverecenze.cz zlepší vaše marketingové a prodejní výsledky.

Sjednejte si schůzku