BLOG

Čtěte a rozvíjejte svojí firmu

Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.

Jak zvýšit konverzní poměr v e-commerce?

Konverzní poměr je spolehlivým zdrojem informací o podnikání. Jak jej optimalizovat, abyste uspěli v e-commerce?

5 důkazů na to, že recenze pomáhají začínajícím firmám vybrat nejlepší obchodní model

Svět je plný podnikatelů, kteří mají skvělé nápady, ale z nějakého důvodu nikdy nespatří světlo světa. Mnozí potenciální majitelé start-upů se obávají rizik spojených se založením  firmy, a proto volí větší jistotu například v podobě korporátní společnosti. Jiní mají skvělý nápad na podnikání, ale chybí jim organizační schopnosti, aby ho uvedli na trh. Je zde také otázka rozpočtu. I ten nejlepší nápad vyžaduje určitou částku financí a většina potenciálních majitelů start-upů nemá dostatek kapitálu na rozjezd.

Rich Snippets - co to znamená pro vaši firmu?

Rich snippets neboli rozšířené výsledky jsou možností, kterou Google zavedl před více než deseti lety. A přestože na něj majitelé internetových obchodů často zapomínají, tato rozšíření jsou nejen stále v platnosti, ale především mají pozitivní vliv na zvýšení návštěvnosti webových stránek a vysoké hodnocení v Googlu. Co to vlastně znamená? Cílem této funkce je zlepšit výsledky vyhledávání, které budou pro uživatele užitečnější a hodnotnější. Díky tomu je možné uživatelům internetu nabídnout další informace na úrovni vyhledávače, jako jsou obrázky, cena produktu nebo datum aktivace. O rich snippets se hodně diskutuje, zejména v oblasti recenzí a hodnocení. Stojí za to vědět, že Google nabízí řadu možností souvisejících s rich snippets a jejich implementace vyžaduje práci se strukturovanými daty (structured data) vašeho webu. Informace o dostupných řešeních najdete na webu společnosti Google - ZDE.

Co si o vás lidé myslí: 6 tipů, jak využít zpětnou vazbu od zákazníků k lidštějšímu vnímání vaší značky

Jednoho dne se jistý psycholingvista při online objednávce hamburgerů ze své oblíbené restaurace rozhodl provést malý experiment. Těsně před kliknutím na tlačítko "objednat" si všiml malého textového pole, kam bylo možné přidat komentář.

Jak rozpoznáte falešné online recenze?

Miliony lidí na celém světě důvěřují online recenzím. Studie ukazují, že více než 90 % spotřebitelů si před nákupem zkontroluje recenze, přičemž až 76 % lidí věří tomu, co si přečtou, i když je to od úplně cizích lidí.

Ještě před několika desetiletími jsme mohli získat recenze pouze od přátel, sousedů nebo příbuzných. Dnes se člověk žijící ve Spojených státech rozhoduje o koupi a řídí se názorem člověka z Bangladéše. Tato skutečnost jasně ukazuje, že navzdory kilometrům, které je dělí, mají lidé z celého světa něco společného.

Jak recenze ovlivňují SEO? Blog Spolehliverecenze.cz

Každý, kdo působí v online prostředí ví, jak důležité jsou aktivity SEO, které ovlivňují vaši pozici ve výsledcích vyhledávání. Algoritmy společnosti Google se neustále mění, a proto je těžší předstihnout konkurenci, tím spíše v dnešní době, kdy většina lidí přesouvá své aktivity na internet a konkurence se neustále zvyšuje. Mnoho lidí se ptá, co může zvýšit pozici ve vyhledávačích? Málokdo bere v úvahu hodnocení ostatních uživatelů, které mají obrovský vliv na umístění webových stránek nebo internetových obchodů v pozicích vyhledávání.

Jak zobrazit recenze v reklamách Google a zvýšit jejich účinnost

Možná jste si již několikrát všimli, že některé reklamy poutají vaši pozornost více než jiné... Je to způsobeno tzv. sociálním důkazem.

Reklamy, které vedle názvu nebo pod ním zobrazují charakteristické hvězdičky (rozšíření), jsou nejen vizuálně přitažlivější a odlišují se od konkurence. Hodnocení v podobě hvězdiček buduje důvěru klienta ještě před kliknutím na odkaz. Společnost Google tuto skutečnost potvrdila na svém blogu AdWords již před několika lety. Když byla možnost hodnocení zavedena poprvé, ukázalo se, že podle statistik "reklamy s hodnocením prodejce dosahují o 10 % vyšší míry prokliku (CTR) než stejné reklamy bez hodnocení".

Jak mohou recenze snížit náklady na reklamu a CPC

Neustále se měnící prostředí elektronického podnikání je stále více konkurenční, protože marketingové metody se přizpůsobují novým technologiím a inovacím. Vztah mezi firmou a zákazníkem však zůstává jádrem všech marketingových aktivit. Technicky vzdělaný, schopný dohledání všech informací a ochotný poskytnout zpětnou vazbu - to je náčrt moderního spotřebitele, který koneckonců žije v centru všech strategií elektronického podnikání.

Co je u Spolehliverecenze.cz standardem a za co si připlatíte u jiného poskytovatele?

Nabízená služba Spolehliverecenze Jiný poskytovatel 1 Jiný poskytovatel 2 Jiný poskytovatel 3
Recenze obchodu a produktů
Recenze na vizitky v Google Rozdělení návštěvnosti na webovou stránku nebo na vizitku Rozdělení návštěvnosti na webovou stránku nebo na vizitku Rozdělení návštěvnosti na webovou stránku nebo na vizitku
Počet metod získávání recenzí 5 4 1 3
Pop-up s dotazníkem na stránce ThankYou
QR kódy
„Zlaté hvězdičky“ s hodnocením prodejce v reklamách Google
„Zlaté hvězdičky“ v produktových reklamách Google
Moderace recenzí v nejvyšším balíčku dodatečně placené
A/B testy v nejvyšším balíčku
NPS průzkumy v nejvyšším balíčku
Metody integrace plugin/API/soubor CSV plugin/API (v nejvyšším balíčku) plugin/API plugin/API
Počet podporovaných jazyků 26 jazyků 26 jazyků 8 jazyků
Oficiální partnerství s Google
Omnichannel widget (agregace recenzí z různých platforem)
AI widget
Produktový widget s překladem recenzí do cizího jazyka
Získávání recenzí dle variant produktů

Obraťte se na nás a zjistěte, jak spolehliverecenze.cz zlepší vaše marketingové a prodejní výsledky.

Sjednejte si schůzku