BLOG
Čtěte a rozvíjejte svojí firmu
Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.
Jak si vybrat nejlepší nástroj na shromažďování hodnocení?
V dnešním dynamickém světě e-commerce sehrávají hodnocení od zákazníků při utváření pověsti společností klíčovou roli. Shromažďování hodnocení se stává nejen standardem, ale přímo základním prostředkem budování důvěry na straně spotřebitelů. Nástrojů pro sběr hodnocení je mnoho a vybrat ten správný může být těžkou úlohou. Připravili jsme proto soubor nejdůležitějších kritérií, kterých je třeba se držet při rozhodování.
Spolehliverecenze.cz – Důvěryhodné moderování recenzí pro ochranu dobrého jména firmy
Přemýšleli jste někdy o tom, zda jsou hodnocení, která čtete na recenzních webech, skutečně autentické? Typickou vlastností Spolehliverecenze.cz je hodnověrnost moderování recenzí, které je založeno na spolupráci se společností Google. Proč je to důležité? Zde je vše, co byste o tom měli vědět.
Nový rozměr zpětné vazby – AI widget od Spolehliverecenze.cz
Ve Spolehliverecenze.cz víme, že zpětná vazba od zákazníků hraje klíčovou roli při rozhodování o nákupu. Čím více zpětné vazby od našich uživatelů získáme, tím lépe můžeme přizpůsobit naše služby a produkty jejich potřebám. Přezkoumání a analýza stovek recenzí však může být náročné. Naštěstí nám přichází na pomoc widget pro shrnutí recenzí založený na umělé inteligenci, který jsme představili.
Optimalizace konverzí na příkladech
V podnikání lze těžit z výzkumu lidského vnímání a rozhodovacích procesů. Nástroje jako EEG (elektroencefalograf) nebo fMRI (funkční zobrazování magnetickou rezonancí) poskytly jedinečný pohled na fungování lidského mozku, včetně těch, které souvisí s nakupováním.
Behaviorální ekonomie, která studuje lidské chování, ukázala, že jsme méně racionální, než jsme si mysleli, a jednáme na základě mnoha rychlých, povrchních rozhodnutí, čímž šetříme cenné kognitivní zdroje. V dávných dobách znamenalo nadměrné vynakládání energie smrt z rukou predátorů nebo nepřátelských kmenů. Dnes už tyto hrozby neexistují, ale mechanismy přetrvaly a používají se ... třeba u online nákupů!
Podívejte se na praktických příkladech, jak můžete tyto znalosti o lidech využít ke zvýšení prodeje!
Internetový prodej v Polsku - klíčové právní otázky
Provozování online prodeje na zahraničním trhu může představovat právní problém. Ochrana spotřebitele v Evropské unii je do jisté míry standardizovaná, ale vždy se vyplatí věnovat pozornost detailům. V tomto článku se budeme zabývat nejdůležitějšími právními otázkami, kterým je třeba věnovat pozornost při prodeji v
Polsku.
4 důvody, proč byste pro svůj e-shop neměli kupovat recenze
V dnešní době je pro firmy s online prodejem velice důležité získávat co nejvíce pozitivních hodnocení od svých zákazníků. Proto je mnoho majitelů e-shopů často v pokušení, kupovat si falešné recenze. Takové řešení ale může mít pro vaše podnikání mnoho negativních dopadů. V tomto blogovém příspěvku se dozvíte, proč byste recenze pro svůj e-shop neměli kupovat, jaké jsou s tím spojená rizika a jak se jim vyhnout.
Jak obsluhovat polské zákazníky na Allegro?
Polsko je jedním z nejrychleji rostoucích trhů e-commerce v Evropě a na světě. Pokud chcete se svým byznysem překročit hranice České republiky, může se právě Polsko ukázat jako nejlepší první krok. Kulturní blízkost a přístup k nejoblíbenější prodejní platformě v Polsku, kterou je Allegro, vám mohou tento úkol usnadnit. Ale víte, jak si naklonit polské zákazníky?