Blog
4 největší výhody profesionální správy recenzí
Přemýšleli jste někdy o tom, proč mají například internetové obchody recenze od jiných uživatelů?
Provozujete vlastní internetový obchod, ale vaši zákazníci nemají možnost psát recenze na produkty? Podívejte se na výhody správy recenzí.
Jak se autenticita recenzí stala základem trhu e-commerce
Nelze popřít, že pozitivní recenze jsou pro každou firmu velmi přínosné. Zvýšení prodeje, návštěvnosti online a získání většího počtu zákazníků je jen několik příkladů výhod, jaké mohou přinést pozitivní recenze. Jakou roli však hrají negativní recenze pro pověst vaší firmy?
3 způsoby, jak zvýšit prodej prostřednictvím negativních recenzí
Pozitivní recenze jsou bezpochyby velmi přínosné pro každou firmu. Zvýšení prodeje, zvýšení návštěvnosti webových stránek a získání většího počtu zákazníků je jen několik příkladů mnoha výhod, které mohou přinést pozitivní recenze. Jaký dopad mají negativní recenze na pověst podniku? Majitelé firem se obvykle obávají, že tento typ recenzí může mít nežádoucí účinek, což může vést k riziku ztráty zákazníků a potenciálních zákazníků.