BLOG
Čtěte a rozvíjejte svojí firmu
Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.
Autentické recenze: zajistěte úspěch firmy bez doprošování o hodnocení a kupování recenzí
Autentická zpětná vazba má skutečný dopad na úspěch vašeho podnikání. Jak získat recenze eticky a efektivně?
5 důvodů, proč jsou recenze pro váš e-shop klíčové
Prodej vašich online produktů se zastavil a vy nevíte, jak to napravit? Dokonce jste zveřejnili více placených inzerátů, ale nepřinášejí požadované výsledky? Víte, že vaše produkty jsou skvělé, a přesto se neprodávají? Pravděpodobně si myslíte, že už jste vyzkoušeli všechno, a pomalu přemýšlíte o tom, že to necháte být... co kdybychom vám řekli, že existuje ještě něco jiného? Určitý faktor, který má obrovský vliv na růst prodeje produktů v internetových obchodech.
Samozřejmě máme na mysli recenze! Zde je našich 5 hlavních důvodů, které ukazují, jak zásadní jsou recenze pro vaše online podnikání!
Jak se autenticita recenzí stala základem trhu e-commerce
Nelze popřít, že pozitivní recenze jsou pro každou firmu velmi přínosné. Zvýšení prodeje, návštěvnosti online a získání většího počtu zákazníků je jen několik příkladů výhod, jaké mohou přinést pozitivní recenze. Jakou roli však hrají negativní recenze pro pověst vaší firmy?
4 největší výhody profesionální správy recenzí
Přemýšleli jste někdy o tom, proč mají například internetové obchody recenze od jiných uživatelů?
Provozujete vlastní internetový obchod, ale vaši zákazníci nemají možnost psát recenze na produkty? Podívejte se na výhody správy recenzí.
3 způsoby, jak zvýšit prodej prostřednictvím negativních recenzí
Pozitivní recenze jsou bezpochyby velmi přínosné pro každou firmu. Zvýšení prodeje, zvýšení návštěvnosti webových stránek a získání většího počtu zákazníků je jen několik příkladů mnoha výhod, které mohou přinést pozitivní recenze. Jaký dopad mají negativní recenze na pověst podniku? Majitelé firem se obvykle obávají, že tento typ recenzí může mít nežádoucí účinek, což může vést k riziku ztráty zákazníků a potenciálních zákazníků.