BLOG
Nejefektivnější model cross-border logistiky pro e-commerce

Pokud prodáváte do zahraničí, je jednou z nejdůležitějších výzev organizace efektivního dodavatelského řetězce. Moderní přeshraniční logistika tento problém řeší, protože dnes se zásilka do zahraničí příliš neliší od vnitrostátní zásilky. Zboží často dorazí k příjemci hned druhý den a navíc tam, kde si sám zvolí: domů, na výdejní místo nebo do balíkomatu.
Je však jedna kurýrní společnost schopna splnit očekávání všech příjemců zásilek napříč zeměmi? Ne vždy. Vynikající logistický operátor z České republiky často nemá stejně efektivní multikanálový dodavatelský řetězec například v Rumunsku. Řešením by mohlo být podepsání samostatných smluv s nejlepšími dopravci v každé zemi, kde prodáváte, ale pak... byste se museli zabývat formalitami a integrací s jejich přepravními systémy.
Naštěstí existují řešení, která vám umožní jednoduše a na jednom místě zorganizovat veškerou logistiku vašeho cross-border e-shopu. Pokud se rozhodnete spolupracovat s profesionální společností specializující se na přeshraniční přepravu, podepíšete pouze jednu smlouvu. V jejím rámci získáte přístup k nejlepším kurýrním společnostem a vícekanálovému doručování v každé cílové zemi, jakož i k jednotnému systému pro obsluhu zásilek. Podívejme se, co nabízí Olza Logistic - jedna z předních společností v oblasti přeshraniční logistiky pro e-commerce.
Jedna smlouva - vícekanálové doručování v mnoha zemích
Se společností Olza Logistic můžete posílat balíky zákazníkům v celé EU. Společnost se však specializuje na obsluhu nejatraktivnějších zahraničních destinací pro polské internetové obchody: České republiky, Slovenska, Rumunska, Maďarska, Bulharska, Slovinska, Chorvatska, Řecka a pobaltských států.
Se společností Olza Logistic podepíšete jednu smlouvu. V jejím rámci můžete svým zahraničním zákazníkům nabídnout vícekanálové doručení a přístup k několika špičkovým dopravcům v každé cílové zemi. Jedna smlouva zahrnuje všechny země, o které máte zájem. Zákazníci si tak mohou vybrat svého oblíbeného kurýra, který jim zásilku přiveze domů, nebo ji nechá na výdejním místě či v balíkomatu.
Nabídka pouze jedné kurýrní společnosti rozhodně neuspokojí všechny příjemce zásilek. Jeden provozovatel nebude mít dostatečně širokou síť PUDO nebo balíkomatů a nebude oblíbený u všech adresátů. S řešením společnosti Olza Logistic máte jistotu, že příjemce zásilky obdrží dle svého očekávání.
Jeden systém - mnoho dopravců
Ať už prodáváte na jednom, dvou nebo mnoha zahraničních trzích, spolupráce se společností Olza je vždy přívětivá a jednoduchá. Používáte jedno rozhraní API a spravujete zásilky všech přepravců v každé zemi v jednom systému, navíc intuitivním způsobem.
Vaši zákazníci - příjemci zásilek - obdrží stejně užitečné nástroje. Stačí, když v košíku svého e-shopu zpřístupníte více než 52 000 balíkových výdejních míst a balíkomatů ve střední a východní Evropě a necháte je užívat si svobody volby! Databáze výdejních míst je automaticky aktualizována každých 24 hodin a jsou do ní systematicky přidávány nové adresy.
Přístup k databázi výdejních míst získáte zdarma v podobě integrace API nebo jako widget připravený k implementaci. V případě rozhraní API můžete prezentaci svých výdejních míst libovolně konfigurovat, přizpůsobit a obrandovat. Pokud si vyberete widget, nemusíte dělat již nic dalšího. Jednoduše jej vložte na svůj e-shop.
Jedna faktura - mnoho služeb pro e-shop v zahraničí
Za používání služeb těch nejlepších dopravců z mnoha zemí obdržíte měsíčně pouze jednu fakturu. Kromě toho budete moci využívat mnoho služeb podporujících e-commerce.
Společnost Olza Logistic mimo jiné nabízí pro své zákazníky provozování profesionálního call centra, kde zajišťuje telefonickou a e-mailovou komunikaci se spotřebiteli v místním jazyce.
Společnost také pomáhá s vyřizováním formalit v zahraničí, včetně zřízení bankovních účtů a zajištění překladů dokumentů a marketingových materiálů. Nabídka překladů Olzy je jednou z nejmodernějších a nejkomplexnějších služeb svého druhu na trhu.
***
Dobývání zahraničního trhu by mělo být plánováno komplexně: počínaje vícekanálovým a spolehlivým doručovacím řetězcem, obsluhou dodání na dobírku (stále se jedná často o nejoblíbenější způsob platby za zásilky) a kompletní logistikou pro vrácení zboží na místní adresy a profesionálním servisem pro koncové zákazníky konče. Společnost Olza Logistic pro vás toto všechno komplexně zajistí v rámci jedné jednoduché smlouvy.
Positioning firemního profilu na Googlu - vaše značka bude vidět!
Určitě jste si všimli, že po napsání klíčového slova, Google vyhledávač čím dál častěji nezobrazuje odkazy na stránky a e-shopy, ale firemní profily na Googlu. Děje se to z toho důvodu, že současné Google boty jsou schopny velice důkladně předvídat záměry a lokalizaci uživatelů. Pokud provozujete firmu, která poskytuje služby nebo e-shop, a máte zároveň kamennou prodejnu, je důležité si uvědomit, že positioning firemního profilu na Googlu je pro vás to pravé. Jak využít jeho potenciál? Ukážu vám nápady a řešení, která povznesou váš byznys na první místo v Google Maps.
Psychologie recenzí: Co zákazníky motivuje hodnotit?
Motivace zákazníků napsat recenzi nevzniká automaticky. Abychom zvýšili šanci na získání kvalitní zpětné vazby, musíme porozumět tomu, proč lidé recenzují.
Jak využít zákaznické recenze v PPC reklamách?
Zákaznické recenze výrazně ovlivňují výkon PPC reklam. Pomáhají budovat důvěru, zvyšují CTR, snižují CPA a zlepšují konverzní poměr. A co je důležité – uživatelé je vnímají jako přirozený filtr kvality.
Jak negativní recenze pomáhají růstu značky
Negativní recenze jsou často vnímány jako hrozba, ale při správném přístupu mohou posílit důvěryhodnost, zlepšit produkty a poskytnout inspiraci pro inovace.
Jak sbírat ověřené recenze od zákazníků – návod pro české e-shopy
V české e-commerce sféře je důvěra zákazníků rozhodující. Kvalitní a ověřené recenze přímo ovlivňují rozhodovací proces návštěv a zvyšují konverzní poměr. Kromě toho pomáhají e-shopům růst ve vyhledávání (SEO), zlepšují jejich reputaci a podporují opakované nákupy.
E-commerce bez kompromisů: Když potřebujete víc než jen e-shop
Automatizace, B2B portály, napojení na ERP nebo expanze do zahraničí. Firmy, které to s online obchodem myslí vážně, dnes nehledají další krabicové řešení. Potřebují e-commerce systém, který jejich obchod nejen podporuje, ale opravdu řídí. A právě v tom vyniká společnost NetDirect – dodavatel řešení, která zvládají i ty nejsložitější obchodní scénáře.
Jak obnovit a zabezpečit firemní profil Google a ověřit jeho účinnost – krok za krokem
Ztratili jste přístup ke svému firemnímu profilu Google? Nebo jste si všimli, že někdo neoprávněně mění informace o vaší firmě? V tomto podrobném průvodci vám krok za krokem vysvětlíme, jak znovu získat kontrolu nad firemním profilem Google, zabezpečit jej před neoprávněnými změnami a ověřit, zda váš profil skutečně přitahuje zákazníky.