BLOG

Nejefektivnější model cross-border logistiky pro e-commerce

Nejefektivnější model cross-border logistiky pro e-commerce

Pokud prodáváte do zahraničí, je jednou z nejdůležitějších výzev organizace efektivního dodavatelského řetězce. Moderní přeshraniční logistika tento problém řeší, protože dnes se zásilka do zahraničí příliš neliší od vnitrostátní zásilky. Zboží často dorazí k příjemci hned druhý den a navíc tam, kde si sám zvolí: domů, na výdejní místo nebo do balíkomatu.

Je však jedna kurýrní společnost schopna splnit očekávání všech příjemců zásilek napříč zeměmi? Ne vždy. Vynikající logistický operátor z České republiky často nemá stejně efektivní multikanálový dodavatelský řetězec například v Rumunsku. Řešením by mohlo být podepsání samostatných smluv s nejlepšími dopravci v každé zemi, kde prodáváte, ale pak... byste se museli zabývat formalitami a integrací s jejich přepravními systémy. 

Naštěstí existují řešení, která vám umožní jednoduše a na jednom místě zorganizovat veškerou logistiku vašeho cross-border e-shopu. Pokud se rozhodnete spolupracovat s profesionální společností specializující se na přeshraniční přepravu, podepíšete pouze jednu smlouvu. V jejím rámci získáte přístup k nejlepším kurýrním společnostem a vícekanálovému doručování v každé cílové zemi, jakož i k jednotnému systému pro obsluhu zásilek. Podívejme se, co nabízí Olza Logistic - jedna z předních společností v oblasti přeshraniční logistiky pro e-commerce.

Jedna smlouva - vícekanálové doručování v mnoha zemích

Se společností Olza Logistic můžete posílat balíky zákazníkům v celé EU. Společnost se však specializuje na obsluhu nejatraktivnějších zahraničních destinací pro polské internetové obchody: České republiky, Slovenska, Rumunska, Maďarska, Bulharska, Slovinska, Chorvatska, Řecka a pobaltských států. 

Se společností Olza Logistic podepíšete jednu smlouvu. V jejím rámci můžete svým zahraničním zákazníkům nabídnout vícekanálové doručení a přístup k několika špičkovým dopravcům v každé cílové zemi. Jedna smlouva zahrnuje všechny země, o které máte zájem. Zákazníci si tak mohou vybrat svého oblíbeného kurýra, který jim zásilku přiveze domů, nebo ji nechá na výdejním místě či v balíkomatu. 

Nabídka pouze jedné kurýrní společnosti rozhodně neuspokojí všechny příjemce zásilek. Jeden provozovatel nebude mít dostatečně širokou síť PUDO nebo balíkomatů a nebude oblíbený u všech adresátů. S řešením společnosti Olza Logistic máte jistotu, že příjemce zásilky obdrží dle svého očekávání. 

Jeden systém - mnoho dopravců

Ať už prodáváte na jednom, dvou nebo mnoha zahraničních trzích, spolupráce se společností Olza je vždy přívětivá a jednoduchá. Používáte jedno rozhraní API a spravujete zásilky všech přepravců v každé zemi v jednom systému, navíc intuitivním způsobem. 

Vaši zákazníci - příjemci zásilek - obdrží stejně užitečné nástroje. Stačí, když v košíku svého e-shopu zpřístupníte více než 52 000 balíkových výdejních míst a balíkomatů ve střední a východní Evropě a necháte je užívat si svobody volby! Databáze výdejních míst je automaticky aktualizována každých 24 hodin a jsou do ní systematicky přidávány nové adresy. 

Přístup k databázi výdejních míst získáte zdarma v podobě integrace API nebo jako widget připravený k implementaci. V případě rozhraní API můžete prezentaci svých výdejních míst libovolně konfigurovat, přizpůsobit a obrandovat. Pokud si vyberete widget, nemusíte dělat již nic dalšího. Jednoduše jej vložte na svůj e-shop.

Jedna faktura - mnoho služeb pro e-shop v zahraničí

Za používání služeb těch nejlepších dopravců z mnoha zemí obdržíte měsíčně pouze jednu fakturu. Kromě toho budete moci využívat mnoho služeb podporujících e-commerce.

Společnost Olza Logistic mimo jiné nabízí pro své zákazníky provozování profesionálního call centra, kde zajišťuje telefonickou a e-mailovou komunikaci se spotřebiteli v místním jazyce. 

Společnost také pomáhá s vyřizováním formalit v zahraničí, včetně zřízení bankovních účtů a zajištění překladů dokumentů a marketingových materiálů. Nabídka překladů Olzy je jednou z nejmodernějších a nejkomplexnějších služeb svého druhu na trhu.

***

Dobývání zahraničního trhu by mělo být plánováno komplexně: počínaje vícekanálovým a spolehlivým doručovacím řetězcem, obsluhou dodání na dobírku (stále se jedná často o nejoblíbenější způsob platby za zásilky) a kompletní logistikou pro vrácení zboží na místní adresy a profesionálním servisem pro koncové zákazníky konče. Společnost Olza Logistic pro vás toto všechno komplexně zajistí v rámci jedné jednoduché smlouvy.

Positioning firemního profilu na Googlu - vaše značka bude vidět!

Určitě jste si všimli, že po napsání klíčového slova, Google vyhledávač čím dál častěji nezobrazuje odkazy na stránky a e-shopy, ale firemní profily na Googlu. Děje se to z toho důvodu, že současné Google boty jsou schopny velice důkladně předvídat záměry a lokalizaci uživatelů. Pokud provozujete firmu, která poskytuje služby nebo e-shop, a máte zároveň kamennou prodejnu, je důležité si uvědomit, že positioning firemního profilu na Googlu je pro vás to pravé. Jak využít jeho potenciál? Ukážu vám nápady a řešení, která povznesou váš byznys na první místo v Google Maps.

Reklama na internete pre začínajúce eshopy

S rozvojom digitálnej ekonomiky sa internet stal hlavným miestom, kde firmy a značky komunikujú so svojimi zákazníkmi. Pre začínajúce e-shopy je internetová reklama kľúcovým prvkom, ktorý môže rozhodnúť o ich úspechu alebo neúspechu. Tento článok sa venuje návodom, stratégiám a tipom na efektívnu reklamu na internete, špeciálne určeným pre začínajúce e-shopy.

Jak požádat zákazníky o recenzi? Poznejte zákulisí osvědčeného dotazníku na příkladu DAAG!

Získávání názorů od zákazníků je klíčovým prvkem při budování image společnosti. Aby však bylo možné získat hodnotné informace, je důležité vědět, jak efektivně formulovat otázky a jaké metody sběru názorů zvolit. V tomto článku se dozvíte, jak připravit ověřený dotazník na příkladu společnosti DAAG, která úspěšně shromažďuje recenze na své produkty a služby.

Trendy a výzvy pro e-commerce v roce 2025

Svět e-commerce se neustále dynamicky mění, což nutí podnikatele přizpůsobovat se novým technologiím, očekáváním zákazníků a změnám na trhu. Rok 2025 slibuje být obdobím intenzivních výzev, ale také obrovských příležitostí. Zde jsou nejdůležitější trendy a výzvy.

Snívate o úspešnom online biznise? Toto riešenie uľahčí vašu cestu k miliónovým tržbám

Snili jste někdy o úspěšném online podnikání, které vám každý měsíc generuje stabilní příjem a poskytuje svobodu? CREATIVE sites nabízí řešení, které usnadní vaši cestu k milionovým obratům. V e-commerce světě, kde konkurence neustále roste, je klíčové se dobře připravit a vybrat správnou platformu pro váš e-shop. CREATIVE sites, s desítkami úspěšných klientů po celé Evropě, je připravená podpořit vaše ambiciózní projekty a pomoci vám dosáhnout vašich cílů.

Chyby objevující se v marketingu recenzí, které mohou poškodit image vaší společnosti

Recenze zákazníků mohou změnit image společnosti a vybudovat trvalé vztahy. Získání autentických recenzí je však skutečnou výzvou, zejména když se na trhu objevují společnosti nabízející falešné recenze na objednávku. Taková hra s ohněm může společnost stát nejen peníze, ale především její pověst. V boji o důvěru zákazníků nelze jít zkratkou. Zjistěte, jak si vybudovat důvěryhodnou image na základě pravdivých recenzí a vyhnout se nástrahám těch falešných.

Jak založit internetový obchod na IdoSell?

Internetové obchody jsou neodmyslitelnou součástí trhu a každým rokem vytvářejí z online prodeje stále vyšší zisky k radosti svých majitelů. Tento trend a potenciál, který v něm dřímá, se oplatí využít. Co je potřeba k zahájení e-commerce podnikání, proč se do toho pustit a jak internetový obchod založit?

Obraťte se na nás a zjistěte, jak spolehliverecenze.cz zlepší vaše marketingové a prodejní výsledky.

Sjednejte si schůzku