BLOG

Nejefektivnější model cross-border logistiky pro e-commerce

Nejefektivnější model cross-border logistiky pro e-commerce

Pokud prodáváte do zahraničí, je jednou z nejdůležitějších výzev organizace efektivního dodavatelského řetězce. Moderní přeshraniční logistika tento problém řeší, protože dnes se zásilka do zahraničí příliš neliší od vnitrostátní zásilky. Zboží často dorazí k příjemci hned druhý den a navíc tam, kde si sám zvolí: domů, na výdejní místo nebo do balíkomatu.

Je však jedna kurýrní společnost schopna splnit očekávání všech příjemců zásilek napříč zeměmi? Ne vždy. Vynikající logistický operátor z České republiky často nemá stejně efektivní multikanálový dodavatelský řetězec například v Rumunsku. Řešením by mohlo být podepsání samostatných smluv s nejlepšími dopravci v každé zemi, kde prodáváte, ale pak... byste se museli zabývat formalitami a integrací s jejich přepravními systémy. 

Naštěstí existují řešení, která vám umožní jednoduše a na jednom místě zorganizovat veškerou logistiku vašeho cross-border e-shopu. Pokud se rozhodnete spolupracovat s profesionální společností specializující se na přeshraniční přepravu, podepíšete pouze jednu smlouvu. V jejím rámci získáte přístup k nejlepším kurýrním společnostem a vícekanálovému doručování v každé cílové zemi, jakož i k jednotnému systému pro obsluhu zásilek. Podívejme se, co nabízí Olza Logistic - jedna z předních společností v oblasti přeshraniční logistiky pro e-commerce.

Jedna smlouva - vícekanálové doručování v mnoha zemích

Se společností Olza Logistic můžete posílat balíky zákazníkům v celé EU. Společnost se však specializuje na obsluhu nejatraktivnějších zahraničních destinací pro polské internetové obchody: České republiky, Slovenska, Rumunska, Maďarska, Bulharska, Slovinska, Chorvatska, Řecka a pobaltských států. 

Se společností Olza Logistic podepíšete jednu smlouvu. V jejím rámci můžete svým zahraničním zákazníkům nabídnout vícekanálové doručení a přístup k několika špičkovým dopravcům v každé cílové zemi. Jedna smlouva zahrnuje všechny země, o které máte zájem. Zákazníci si tak mohou vybrat svého oblíbeného kurýra, který jim zásilku přiveze domů, nebo ji nechá na výdejním místě či v balíkomatu. 

Nabídka pouze jedné kurýrní společnosti rozhodně neuspokojí všechny příjemce zásilek. Jeden provozovatel nebude mít dostatečně širokou síť PUDO nebo balíkomatů a nebude oblíbený u všech adresátů. S řešením společnosti Olza Logistic máte jistotu, že příjemce zásilky obdrží dle svého očekávání. 

Jeden systém - mnoho dopravců

Ať už prodáváte na jednom, dvou nebo mnoha zahraničních trzích, spolupráce se společností Olza je vždy přívětivá a jednoduchá. Používáte jedno rozhraní API a spravujete zásilky všech přepravců v každé zemi v jednom systému, navíc intuitivním způsobem. 

Vaši zákazníci - příjemci zásilek - obdrží stejně užitečné nástroje. Stačí, když v košíku svého e-shopu zpřístupníte více než 52 000 balíkových výdejních míst a balíkomatů ve střední a východní Evropě a necháte je užívat si svobody volby! Databáze výdejních míst je automaticky aktualizována každých 24 hodin a jsou do ní systematicky přidávány nové adresy. 

Přístup k databázi výdejních míst získáte zdarma v podobě integrace API nebo jako widget připravený k implementaci. V případě rozhraní API můžete prezentaci svých výdejních míst libovolně konfigurovat, přizpůsobit a obrandovat. Pokud si vyberete widget, nemusíte dělat již nic dalšího. Jednoduše jej vložte na svůj e-shop.

Jedna faktura - mnoho služeb pro e-shop v zahraničí

Za používání služeb těch nejlepších dopravců z mnoha zemí obdržíte měsíčně pouze jednu fakturu. Kromě toho budete moci využívat mnoho služeb podporujících e-commerce.

Společnost Olza Logistic mimo jiné nabízí pro své zákazníky provozování profesionálního call centra, kde zajišťuje telefonickou a e-mailovou komunikaci se spotřebiteli v místním jazyce. 

Společnost také pomáhá s vyřizováním formalit v zahraničí, včetně zřízení bankovních účtů a zajištění překladů dokumentů a marketingových materiálů. Nabídka překladů Olzy je jednou z nejmodernějších a nejkomplexnějších služeb svého druhu na trhu.

***

Dobývání zahraničního trhu by mělo být plánováno komplexně: počínaje vícekanálovým a spolehlivým doručovacím řetězcem, obsluhou dodání na dobírku (stále se jedná často o nejoblíbenější způsob platby za zásilky) a kompletní logistikou pro vrácení zboží na místní adresy a profesionálním servisem pro koncové zákazníky konče. Společnost Olza Logistic pro vás toto všechno komplexně zajistí v rámci jedné jednoduché smlouvy.

Positioning firemního profilu na Googlu - vaše značka bude vidět!

Určitě jste si všimli, že po napsání klíčového slova, Google vyhledávač čím dál častěji nezobrazuje odkazy na stránky a e-shopy, ale firemní profily na Googlu. Děje se to z toho důvodu, že současné Google boty jsou schopny velice důkladně předvídat záměry a lokalizaci uživatelů. Pokud provozujete firmu, která poskytuje služby nebo e-shop, a máte zároveň kamennou prodejnu, je důležité si uvědomit, že positioning firemního profilu na Googlu je pro vás to pravé. Jak využít jeho potenciál? Ukážu vám nápady a řešení, která povznesou váš byznys na první místo v Google Maps.

Jak reagovat na negativní recenze – profesionálně, rychle a bez právního rizika

Negativní recenze nejsou konec světa. Pokud na ně reagujete správně, mohou se dokonce stát silným marketingovým nástrojem, který ukáže vaši profesionalitu a zájem o zákazníka. V tomto článku si ukážeme, proč má smysl reagovat, jak to dělat správně, na co si dát pozor a jak se vyhnout právním rizikům.

Proč sbírat recenze na Google?

Recenze na Google už dávno nejsou jen „pěkné hvězdičky“. V době, kdy zákazníci hledají vše online, se právě firemní profil Google (Google Business Profile) stal prvním kontaktem mezi firmou a potenciálním klientem. To, co se zobrazí vpravo ve výsledcích vyhledávání nebo v mapách, rozhoduje, zda zákazník klikne právě na vás, nebo na konkurenci. V tomto článku se podíváme, proč jsou recenze na Google tak důležité, jak ovlivňují vaše podnikání a jak je sbírat správně.

Nejčastější chyby e-shopů při sběru recenzí

Recenze zákazníků patří mezi nejsilnější nástroje online obchodu. Posilují důvěryhodnost, zvyšují konverze a pomáhají budovat loajalitu. Přesto mnoho e-shopů sbírá hodnocení nesprávně – a tím se připravuje o výsledky. Podívejme se proto na nejčastější chyby a konkrétní doporučení, jak se jim vyhnout.

Jak právně a eticky sbírat recenze v ČR

Sbírání recenzí je v dnešní době neodmyslitelnou součástí každé marketingové strategie. Vhodně využité recenze mohou výrazně zlepšit reputaci a přitáhnout nové zákazníky. Avšak při jejich sběru je nutné dodržovat právní a etické normy, které zajišťují férovost a důvěru spotřebitelů.

Recenze jako součást SEO strategie

Recenze nejsou jen nástrojem pro budování důvěry. Při správné implementaci představují také velmi účinný SEO nástroj – zlepšují viditelnost, generují long-tail klíčová slova a podporují čerstvý obsah.

Psychologie recenzí: Co zákazníky motivuje hodnotit?

Motivace zákazníků napsat recenzi nevzniká automaticky. Abychom zvýšili šanci na získání kvalitní zpětné vazby, musíme porozumět tomu, proč lidé recenzují.

Obraťte se na nás a zjistěte, jak spolehliverecenze.cz zlepší vaše marketingové a prodejní výsledky.

Sjednejte si schůzku