Blog
Jak obsluhovat polské zákazníky na Allegro?
Polsko je jedním z nejrychleji rostoucích trhů e-commerce v Evropě a na světě. Pokud chcete se svým byznysem překročit hranice České republiky, může se právě Polsko ukázat jako nejlepší první krok. Kulturní blízkost a přístup k nejoblíbenější prodejní platformě v Polsku, kterou je Allegro, vám mohou tento úkol usnadnit. Ale víte, jak si naklonit polské zákazníky?
Automatizace procesu online sběru recenzí: které nástroje se vyplatí použít?
Automatizace procesu online sběru recenzí se stala klíčovým prvkem marketingové strategie každé společnosti. V éře digitalizace a rostoucí konkurence na trhu se spotřebitel při nákupu stále častěji rozhoduje nejen podle ceny nebo kvality nabízených výrobků/služeb, ale také podle názorů ostatních uživatelů internetu. Proto není divu, že podnikatelé chtějí tento proces optimalizovat a urychlit pomocí moderních technologií. Sáhneme-li po vhodných nástrojích, můžeme proces získávání recenzí nejen zkvalitnit, ale také ušetřit spoustu času, který lépe využijeme třeba pro plánování, zavádění nových řešení nebo k vytváření bližších vztahů s odběratelem. Které nástroje získávání recenzí jsou nejúčinnější?
Proč je sociální důkaz nejlepším prodejcem Vašich produktů?
“Karel z Prahy právě nakoupil”; “Tento produkty si právě prohlíží 26 lidí”
To jsou jen příklady notifikací, se kterými jste se už pravděpodobně setkali na e-shopech. Říká se tomu sociální důkaz. Někdy je na e-shopech prezentován právě pomocí malých notifikací, ale můžete se také setkat s podobnou větičkou přímo na detailu produktu. K čemu to je a má to vůbec nějaký vliv na chování návštěvníků webu? Pojďme si to společně rozebrat.
Firemní profil na Google v e-shopu - co to je a jak ho spustit
Co je to Google My Business
Zdravím! Dnes na blogu: Firemní profil na Googlu - neplacený nástroj, který umožňuje majitelům e-shopům vytvořit, spravovat a optimalizovat profil značky na Googlu. Jeho hlavním úkolem je pomoc v přitáhnutí nových zákazníků z vyhledávání a map. Obsahuje třeba název firmy, otevírací hodiny, adresu, kontaktní údaje a velice cenný zdroj informací pro potenciální zákazníky - firemní recenze. Pokud jste právě teď na začátku cesty v e-commerce odvětví, může se vám celý proces tvoření firemního profilu na Googlu zdát trochu komplikovaný. V praxi je to však velmi snadné. V mém rádci vám ukážu, co musíte udělat, abyste se stali součástí panelu Google My Business a tím pádem majiteli úspěšného profilu. Celý proces budu analyzovat krok za krokem, od začátku vytvoření Google účtu, až po ověření profilu.
Nejefektivnější model cross-border logistiky pro e-commerce
Pokud prodáváte do zahraničí, je jednou z nejdůležitějších výzev organizace efektivního dodavatelského řetězce. Moderní přeshraniční logistika tento problém řeší, protože dnes se zásilka do zahraničí příliš neliší od vnitrostátní zásilky. Zboží často dorazí k příjemci hned druhý den a navíc tam, kde si sám zvolí: domů, na výdejní místo nebo do balíkomatu.
ANALÝZA STUDIE: Vliv recenzí na místní firmy
V posledním desetiletí se online recenze stávají stále častější součástí nákupního rozhodování spotřebitelů. Vzhledem k tomu, že recenze dnes tvoří velkou část výsledků organického vyhledávání, lehce se dá vidět špatné hvězdičkové hodnocení nebo hodnocení od nespokojených zákazníků.
Jak zvýšit konverzní poměr v e-commerce?
Konverzní poměr je spolehlivým zdrojem informací o podnikání. Jak jej optimalizovat, abyste uspěli v e-commerce?
5 důkazů na to, že recenze pomáhají začínajícím firmám vybrat nejlepší obchodní model
Svět je plný podnikatelů, kteří mají skvělé nápady, ale z nějakého důvodu nikdy nespatří světlo světa. Mnozí potenciální majitelé start-upů se obávají rizik spojených se založením firmy, a proto volí větší jistotu například v podobě korporátní společnosti. Jiní mají skvělý nápad na podnikání, ale chybí jim organizační schopnosti, aby ho uvedli na trh. Je zde také otázka rozpočtu. I ten nejlepší nápad vyžaduje určitou částku financí a většina potenciálních majitelů start-upů nemá dostatek kapitálu na rozjezd.