BLOG

Čtěte a rozvíjejte svojí firmu

Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.

Nový rozměr zpětné vazby od zákazníků - Prozkoumejte widget pro shrnutí zpětné vazby AI od Spolehliverecenze.cz

Ve Spolehliverecenze.cz víme, že zpětná vazba od zákazníků hraje klíčovou roli při rozhodování o nákupu. Čím více zpětné vazby od našich uživatelů získáme, tím lépe můžeme přizpůsobit naše služby a produkty jejich potřebám. Přezkoumání a analýza stovek recenzí však může být náročné. Naštěstí nám přichází na pomoc widget pro shrnutí recenzí založený na umělé inteligenci, který jsme představili.

Přečtěte si celý text

Optimalizace konverzí na příkladech

 

V podnikání lze těžit z výzkumu lidského vnímání a rozhodovacích procesů. Nástroje jako EEG (elektroencefalograf) nebo fMRI (funkční zobrazování magnetickou rezonancí) poskytly jedinečný pohled na fungování lidského mozku, včetně těch, které souvisí s nakupováním. 

Behaviorální ekonomie, která studuje lidské chování, ukázala, že jsme méně racionální, než jsme si mysleli, a jednáme na základě mnoha rychlých, povrchních rozhodnutí, čímž šetříme cenné kognitivní zdroje. V dávných dobách znamenalo nadměrné vynakládání energie smrt z rukou predátorů nebo nepřátelských kmenů. Dnes už tyto hrozby neexistují, ale mechanismy přetrvaly a používají se ... třeba u online nákupů! 

Podívejte se na praktických příkladech, jak můžete tyto znalosti o lidech využít ke zvýšení prodeje!

Přečtěte si celý text

Internetový prodej v Polsku - klíčové právní otázky

Provozování online prodeje na zahraničním trhu může představovat právní problém. Ochrana spotřebitele v Evropské unii je do jisté míry standardizovaná, ale vždy se vyplatí věnovat pozornost detailům. V tomto článku se budeme zabývat nejdůležitějšími právními otázkami, kterým je třeba věnovat pozornost při prodeji v
Polsku.

Přečtěte si celý text

4 důvody, proč byste pro svůj e-shop neměli kupovat recenze

V dnešní době je pro firmy s online prodejem velice důležité získávat co nejvíce pozitivních hodnocení od svých zákazníků. Proto je mnoho majitelů e-shopů často v pokušení, kupovat si falešné recenze. Takové řešení ale může mít pro vaše podnikání mnoho negativních dopadů. V tomto blogovém příspěvku se dozvíte, proč byste recenze pro svůj e-shop neměli kupovat, jaké jsou s tím spojená rizika a jak se jim vyhnout. 

Přečtěte si celý text

Jakou komunikaci s firmami Poláci preferují?

Přečtěte si celý text

Jak obsluhovat polské zákazníky na Allegro?

 

Polsko je jedním z nejrychleji rostoucích trhů e-commerce v Evropě a na světě. Pokud chcete se svým byznysem překročit hranice České republiky, může se právě Polsko ukázat jako nejlepší první krok. Kulturní blízkost a přístup k nejoblíbenější prodejní platformě v Polsku, kterou je Allegro, vám mohou tento úkol usnadnit. Ale víte, jak si naklonit polské zákazníky?

Přečtěte si celý text

Automatizace procesu online sběru recenzí: které nástroje se vyplatí použít?

 

Automatizace procesu online sběru recenzí se stala klíčovým prvkem marketingové strategie každé společnosti. V éře digitalizace a rostoucí konkurence na trhu se spotřebitel při nákupu stále častěji rozhoduje nejen podle ceny nebo kvality nabízených výrobků/služeb, ale také podle názorů ostatních uživatelů internetu. Proto není divu, že podnikatelé chtějí tento proces optimalizovat a urychlit pomocí moderních technologií. Sáhneme-li po vhodných nástrojích, můžeme proces získávání recenzí nejen zkvalitnit, ale také ušetřit spoustu času, který lépe využijeme třeba pro plánování, zavádění nových řešení nebo k vytváření bližších vztahů s odběratelem. Které nástroje získávání recenzí jsou nejúčinnější?

Přečtěte si celý text

Proč je sociální důkaz nejlepším prodejcem Vašich produktů?

 

“Karel z Prahy právě nakoupil”; “Tento produkty si právě prohlíží 26 lidí”


To jsou jen příklady notifikací, se kterými jste se už pravděpodobně setkali na e-shopech. Říká se tomu sociální důkaz. Někdy je na e-shopech prezentován právě pomocí malých notifikací, ale můžete se také setkat s podobnou větičkou přímo na detailu produktu. K čemu to je a má to vůbec nějaký vliv na chování návštěvníků webu? Pojďme si to společně rozebrat.

Přečtěte si celý text

Co je u Spolehliverecenze.cz standardem a za co si připlatíte u jiného poskytovatele?

Obraťte se na nás a zjistěte, jak spolehliverecenze.cz zlepší vaše marketingové a prodejní výsledky.

Sjednejte si schůzku