Recenze a hvězdičky v Googlu
a váš e-commerce

Zlepšíme vaše marketingové faktory díky efektivnímu shromažďování a získávání recenzí a hodnocení na Googlu

Transakční recenze a hodnocení jsou klíčovým faktorem, které má pozitivní vliv na positioning a SEO v Googlu.


Recenze a hodnocení, vztahující se ke skutečným transakcím jsou nesmírně důležité z perspektivy:

  • Vašeho potenciálního zákazníka
  • Algoritmu Google vyhledávání

Mnoho e-commerce byznysů nevěnuje recenzím a hodnocení ve svých strategiích dostatek pozornosti. Don’t do that!

Nejlepší SEO positioning na trhu

Firmy, kterým záleží na správné viditelnosti značky na internetu, by měly věnovat pozornost pravidelnému dotazování zákazníků na jejich zkušenosti spojené se službou nebo zbožím. Neměly by také zapomínat na to, aby byly žádosti tvořeny způsobem, který bude mít hodnotu pro další uživatele a Google algoritmy.

Jak vypadá ten nejefektivnější proces shromažďování transakčních recenzí na trhu?

DOMLUVTE SI SCHŮZKU

UGC - content oblíbený uživateli i vyhledávači

User-Generated Content, tedy obsah tvořen vašimi zákazníky (např. po vykonání služby, nákupu a doručení zboží), jsou odměňovány Google algoritmem, protože je přirozený, unikátní a obsahuje klíčová slova, která jsou tím hlavním pro marketingová oddělení všech prodejců. Pokud je shromažďování recenzí prováděno správným způsobem, pak se takový obsah objevuje pravidelně, což je další výhodou.

Frekvence a aktualita recenzí

Pozitivní recenze mají nesmírnou hodnotu! A aby přinášel proces získávání zákaznických recenzí jen ovoce, je důležité, aby byly recenze přidávány pravidelně. Pouze s aktuálními recenzemi může váš byznys na internetu existovat. S pomocí Spolehliverecenze.cz je tento úkol jednoduchý a příjemný. Uvidíte sami!

Umožněte zákazníkům, aby vás našli na Google Mapě

Lokální SEO pomáhá firmám poskytujícím služby a kamenným prodejcům zdůraznit svou pozici na trhu díky viditelnosti na Google Mapách. Uživatelé internetu objevují pomocí mobilních telefonů nové restaurace, služby a kamenné prodejny.

Hvězdičky a recenze na firemním profilu na Googlu

Firemní profil na Googlu je bezplatný nástroj. Jeho hlavním úkolem je pomoc podnikatelům přitáhnout nové zákazníky z vyhledávače a z map.

Optimalizace firemního profilu na Google vytváří důvěru, kterou můžete posílit pravidelně sbíranými recenzemi a hodnoceními na váš byznys profil na Googlu.

Jak odlišit svůj firemní profil od konkurence?


DOMLUVTE SI SCHŮZKU

Správa reputace online značky

Stejně jako další marketingové procesy, tak si shromažďování recenzí a hodnocení žádá spravování a monitoring, aby přineslo výhody a sloužilo k vybudování úžasné značky.

Cílem Spolehliverecenze.cz je ochrana jejich zákazníků před nepoctivými recenzemi a hodnocením. Náš tým se postará o nejvyšší standardy při procesu žádání o recenzi a bude s nimi neustále pracovat, monitorovat je a reagovat na ty nepravdivé nebo nepoctivé.

Zjistěte, jak chránit svůj byznys před negativními recenzemi.

Hledáte Svatý grál zlepšení konverze?

Testujete ve svém e-shopu nová řešení na zlepšení KPI? Tak to si určitě musíme promluvit, protože recenze a hvězdičky na kartě produktu zvyšují konverzi e-commerce.

Placené reklamy

Recenze neznamenají jen lepší efekty ve výsledcích organického vyhledávání. Účinné přidávání recenzí v Google maps, vizitce a na kartách produktu má vliv na pozitivní výsledky vašich placených reklam.

Tip na vyšší faktor klikatelnosti reklam (CTR)

Využíváte pro svůj byznys kampaň Google Ads? Upravte CTR a faktor konverze díky recenzím! Reklamy s hvězdičkami mají vyšší Click-Through Rate v porovnání s těmi, které hvězdičky nemají. Díky recenzím v Google Ads navíc přitáhnete více uživatelů na svou stránku a získáte jejich důvěru.

Lepší výsledek kvality reklam Google Ads

Výsledek kvality reklam se skládá ze tří prvků. Je to přesnost reklamy, kvalita cílové stránky a faktor CTR. Díky pravidelnému shromažďování recenzí a snaze o zapojení hvězdiček do vašich reklam, zvyšujeme faktor CTR, který zlepšuje váš výsledek kvality a následně snižuje cenu reklam.

Zmenšete CPC a prodávejte více

Víte, že pozitivní recenze můžete využít nejen pro zvětšení viditelnosti a síly vaší značky? Díky zákaznickým recenzím jste schopni zmaximalizovat výkon vašich reklam a snížit CPC! Zobrazování hvězdiček v Google Ads umožňuje snížit průměrné CPC, a čím více kliknutí máte, tím více je vaše reklama v Google viditelná!

Díky marketingu recenzí můžete zvýšit svou pozici v Google už dnes.