BLOG
Čtěte a rozvíjejte svojí firmu
Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.
Hyperpersonalizace v elektronickém obchodě a marketingu
Personalizace se stala klíčovým nástrojem pro získávání a udržení zákazníků. Nejnovější výzkumy a trendy nicméně poukazují na rostoucí význam hyperpersonalizace – ještě většího přizpůsobování potřebám, individuálním preferencím a chování každého spotřebitele. Vyplatí se proto vědět, jak takové postupy zavést do svých činností.
Jak si vybrat nejlepší nástroj na shromažďování hodnocení? Co vám naše konkurence neřekne!
V dnešním dynamickém světě e-commerce sehrávají hodnocení od zákazníků při utváření pověsti společností klíčovou roli. Shromažďování hodnocení se stává nejen standardem, ale přímo základním prostředkem budování důvěry na straně spotřebitelů. Nástrojů pro sběr hodnocení je mnoho a vybrat ten správný může být těžkou úlohou. Připravili jsme proto soubor nejdůležitějších kritérií, kterých je třeba se držet při rozhodování.
Nový rozměr zpětné vazby od zákazníků - Prozkoumejte widget pro shrnutí zpětné vazby AI od Spolehliverecenze.cz
Ve Spolehliverecenze.cz víme, že zpětná vazba od zákazníků hraje klíčovou roli při rozhodování o nákupu. Čím více zpětné vazby od našich uživatelů získáme, tím lépe můžeme přizpůsobit naše služby a produkty jejich potřebám. Přezkoumání a analýza stovek recenzí však může být náročné. Naštěstí nám přichází na pomoc widget pro shrnutí recenzí založený na umělé inteligenci, který jsme představili.
Proč je sociální důkaz nejlepším prodejcem Vašich produktů?
“Karel z Prahy právě nakoupil”; “Tento produkty si právě prohlíží 26 lidí”
To jsou jen příklady notifikací, se kterými jste se už pravděpodobně setkali na e-shopech. Říká se tomu sociální důkaz. Někdy je na e-shopech prezentován právě pomocí malých notifikací, ale můžete se také setkat s podobnou větičkou přímo na detailu produktu. K čemu to je a má to vůbec nějaký vliv na chování návštěvníků webu? Pojďme si to společně rozebrat.
Co si o vás lidé myslí: 6 tipů, jak využít zpětnou vazbu od zákazníků k lidštějšímu vnímání vaší značky
Jednoho dne se jistý psycholingvista při online objednávce hamburgerů ze své oblíbené restaurace rozhodl provést malý experiment. Těsně před kliknutím na tlačítko "objednat" si všiml malého textového pole, kam bylo možné přidat komentář.
Jak rozpoznáte falešné online recenze?
Miliony lidí na celém světě důvěřují online recenzím. Studie ukazují, že více než 90 % spotřebitelů si před nákupem zkontroluje recenze, přičemž až 76 % lidí věří tomu, co si přečtou, i když je to od úplně cizích lidí.
Ještě před několika desetiletími jsme mohli získat recenze pouze od přátel, sousedů nebo příbuzných. Dnes se člověk žijící ve Spojených státech rozhoduje o koupi a řídí se názorem člověka z Bangladéše. Tato skutečnost jasně ukazuje, že navzdory kilometrům, které je dělí, mají lidé z celého světa něco společného.
5 důvodů, proč jsou recenze pro váš e-shop klíčové
Prodej vašich online produktů se zastavil a vy nevíte, jak to napravit? Dokonce jste zveřejnili více placených inzerátů, ale nepřinášejí požadované výsledky? Víte, že vaše produkty jsou skvělé, a přesto se neprodávají? Pravděpodobně si myslíte, že už jste vyzkoušeli všechno, a pomalu přemýšlíte o tom, že to necháte být... co kdybychom vám řekli, že existuje ještě něco jiného? Určitý faktor, který má obrovský vliv na růst prodeje produktů v internetových obchodech.
Samozřejmě máme na mysli recenze! Zde je našich 5 hlavních důvodů, které ukazují, jak zásadní jsou recenze pro vaše online podnikání!
Jak se autenticita recenzí stala základem trhu e-commerce
Nelze popřít, že pozitivní recenze jsou pro každou firmu velmi přínosné. Zvýšení prodeje, návštěvnosti online a získání většího počtu zákazníků je jen několik příkladů výhod, jaké mohou přinést pozitivní recenze. Jakou roli však hrají negativní recenze pro pověst vaší firmy?