BLOG
Čtěte a rozvíjejte svojí firmu
Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.
Chyby objevující se v marketingu, které mohou poškodit image společnosti
Recenze zákazníků mohou změnit image společnosti a vybudovat trvalé vztahy. Získání autentických recenzí je však skutečnou výzvou, zejména když se na trhu objevují společnosti nabízející falešné recenze na objednávku. Taková hra s ohněm může společnost stát nejen peníze, ale především její pověst. V boji o důvěru zákazníků nelze jít zkratkou. Zjistěte, jak si vybudovat důvěryhodnou image na základě pravdivých recenzí a vyhnout se nástrahám těch falešných.
Jak získat recenze na svůj kamenný obchod?
Recenze zákazníků hrají klíčovou roli při budování reputace vašeho obchodu a získávání nových zákazníků. Pozitivní recenze mohou výrazně zvýšit důvěru ve váš obchod a ovlivnit kupní rozhodování potenciálních zákazníků. Zde je několik účinných způsobů, jak získat recenze na váš kamenný obchod.
Budování pozitivní image značky prostřednictvím recenzí od zákazníků
Mezi trendy v marketingu stojí za zmínku role zákaznických recenzí při tvoření image značky. Měnící se preference zákazníků a nástup digitálních technologií donutily společnosti přijmout nové strategie, aby lépe pochopily a využily hlas zákazníků v procesu budování značky. V tomto článku se podíváme na nejnovější trendy v oblasti uživatelského marketingu se zvláštním zaměřením na techniky, jako je WOMM marketing a strategie influencerů.
Opravdu recenze prodávají? Kdy sociální důkaz funguje
V dnešním digitálním světě, kde mají spotřebitelé přístup k obrovskému množství informací a nespočet nákupních možností, může být rozhodování velmi obtížné. Z tohoto důvodu, v zájmu usnadnění si výběru, mnoho lidí vyhledává hodnocení jiných spotřebitelů. Tento jev je známý jako social proof, neboli sociální důkaz a v procesu rozhodování o nákupech hraje klíčovou roli.
Agregační widget na Spolehliverecenze.cz – jaké výhody vám přináší?
Widgety jsou interaktivní prvky, které jsou umístěny na stránce a poskytují rychlý přístup ke konkrétním informacím. Na Spolehliverecenze.cz máme několik typů widgetů a jedním z nich je agregační widget, který umožňuje prezentovat hodnocení prodejce pocházející z mnoha různých zdrojů. Jedná se o významné usnadnění, jak pro prodejce, který má přehled a může sledovat pověst své značky, tak o výhodu pro kupujícího, díky snadno dostupnému social proof (společenský důkaz).
Cross-border: Jak může Spolehliverecenze.cz pomoci s expanzí do zahraničí?
Zahraniční expanze je jedním z klíčových kroků v rozvoji každé společnosti zabývající se elektronickým obchodováním. Rozšiřuje působnost a prodejní potenciál a umožňuje získávat nové zákazníky. Spolehliverecenze.cz se stává neocenitelnou podporou pro společnosti, které hodlají přijmout cross-border výzvu prostřednictvím spravování zákaznických hodnocení.
Nová pravidla pro e-shopy: DSA a recenze produktů
Vstup Aktu o digitálních službách (DSA) v platnost 17. února letošního roku přinesl pro internetové obchody řadu změn, zejména v oblasti získávání a zveřejňování zákaznických produktových hodnocení. Cílem nových pravidel je zajistit v této oblasti spravedlivé a transparentní postupy, posílit důvěru spotřebitelů a omezit výskyt falešných recenzí. Podívejme se tedy, o co přesně jde a jak připravit změny ve vašem elektronickém obchodě.
Hyperpersonalizace v elektronickém obchodě a marketingu
Personalizace se stala klíčovým nástrojem pro získávání a udržení zákazníků. Nejnovější výzkumy a trendy nicméně poukazují na rostoucí význam hyperpersonalizace – ještě většího přizpůsobování potřebám, individuálním preferencím a chování každého spotřebitele. Vyplatí se proto vědět, jak takové postupy zavést do svých činností.