BLOG
Čtěte a rozvíjejte svojí firmu
Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.
Co si o vás lidé myslí: 6 tipů, jak využít zpětnou vazbu od zákazníků k lidštějšímu vnímání vaší značky
Jednoho dne se jistý psycholingvista při online objednávce hamburgerů ze své oblíbené restaurace rozhodl provést malý experiment. Těsně před kliknutím na tlačítko "objednat" si všiml malého textového pole, kam bylo možné přidat komentář.
Jak rozpoznáte falešné online recenze?
Miliony lidí na celém světě důvěřují online recenzím. Studie ukazují, že více než 90 % spotřebitelů si před nákupem zkontroluje recenze, přičemž až 76 % lidí věří tomu, co si přečtou, i když je to od úplně cizích lidí.
Ještě před několika desetiletími jsme mohli získat recenze pouze od přátel, sousedů nebo příbuzných. Dnes se člověk žijící ve Spojených státech rozhoduje o koupi a řídí se názorem člověka z Bangladéše. Tato skutečnost jasně ukazuje, že navzdory kilometrům, které je dělí, mají lidé z celého světa něco společného.
5 důvodů, proč jsou recenze pro váš e-shop klíčové
Prodej vašich online produktů se zastavil a vy nevíte, jak to napravit? Dokonce jste zveřejnili více placených inzerátů, ale nepřinášejí požadované výsledky? Víte, že vaše produkty jsou skvělé, a přesto se neprodávají? Pravděpodobně si myslíte, že už jste vyzkoušeli všechno, a pomalu přemýšlíte o tom, že to necháte být... co kdybychom vám řekli, že existuje ještě něco jiného? Určitý faktor, který má obrovský vliv na růst prodeje produktů v internetových obchodech.
Samozřejmě máme na mysli recenze! Zde je našich 5 hlavních důvodů, které ukazují, jak zásadní jsou recenze pro vaše online podnikání!
Jak se autenticita recenzí stala základem trhu e-commerce
Nelze popřít, že pozitivní recenze jsou pro každou firmu velmi přínosné. Zvýšení prodeje, návštěvnosti online a získání většího počtu zákazníků je jen několik příkladů výhod, jaké mohou přinést pozitivní recenze. Jakou roli však hrají negativní recenze pro pověst vaší firmy?
4 největší výhody profesionální správy recenzí
Přemýšleli jste někdy o tom, proč mají například internetové obchody recenze od jiných uživatelů?
Provozujete vlastní internetový obchod, ale vaši zákazníci nemají možnost psát recenze na produkty? Podívejte se na výhody správy recenzí.
3 způsoby, jak zvýšit prodej prostřednictvím negativních recenzí
Pozitivní recenze jsou bezpochyby velmi přínosné pro každou firmu. Zvýšení prodeje, zvýšení návštěvnosti webových stránek a získání většího počtu zákazníků je jen několik příkladů mnoha výhod, které mohou přinést pozitivní recenze. Jaký dopad mají negativní recenze na pověst podniku? Majitelé firem se obvykle obávají, že tento typ recenzí může mít nežádoucí účinek, což může vést k riziku ztráty zákazníků a potenciálních zákazníků.