BLOG

4 největší výhody profesionální správy recenzí

Tomasz Kępa

Tomasz Kępa

Tomasz Kępa

luty 2022
4 největší výhody profesionální správy recenzí

4 nesporné výhody profesionálního shromažďování recenzí

Přemýšleli jste někdy o tom, proč mají například internetové obchody recenze od jiných uživatelů?

Provozujete vlastní internetový obchod, ale vaši zákazníci nemají možnost psát recenze na produkty? Podívejte se na výhody správy recenzí.

1.Budujete si důvěru mezi zákazníky

Každý hledá ověřené recenze o firmě, zaměstnancích a jejich schopnostech, než si koupí vaše služby nebo produkty.

Ani ten nejlepší podnik s vysoce kvalitními produkty nevzbudí zájem potenciálních zákazníků, pokud nemá autentické a ověřené recenze od ostatních uživatelů. 

Recenze budují důvěru zákazníků a zvyšují důvěryhodnost majitele firmy i zaměstnanců.

2. Systém správy recenzí zajišťuje autenticitu vyjádření

Pouhé recenze nestačí. Je nutné se ještě ujistit, že jsou autentické!

Falešné recenze škodí firmám, proto nedovolte, aby vaši konkurenti negativně ovlivnili prodej vašich produktů/služeb a vnímání vaší firmy před potenciálními zákazníky.

Systém správy recenzí ověřuje všechny recenze, aby byly 100% autentické. Tím zajistíte, že vaše recenze budou upřímné a budou mít pozitivní dopad na nákupní rozhodnutí potenciálních zákazníků.

Systém správy recenzí zajišťuje autenticitu hodnocení

3. Získáte marketingovou "munici"

V podnikání se můžete a dokonce měli byste chlubit, pokud k tomu samozřejmě máte důvod.

Používání pozitivních recenzí v jiných formách marketingu umožňuje cílovému publiku pocítit okamžitý, důvěryhodný vztah k vaší firmě. Díky tomu budou vaše marketingové materiály pro potenciální zákazníky mnohem důvěryhodnější.

4. Vaši zákazníci prodávají za vás

Končí éra neefektivních obchodních zástupců. Online prostředí dnes umožňuje firmám zvýšit svůj dosah za velmi nízké náklady.

Nejlepší způsob, jak využít potenciál sociálních médií, je udělat ze zákazníků špičkové obchodní zástupce. Mluvíme zde mimo jiné o funkci poskytování recenzí na kanálech sociálních médií, jako jsou Facebook, LinkedIn, Twitter atd.

Zpětná vazba od ostatních uživatelů povzbuzuje potenciální zákazníky k nákupu kdykoli, takže se váš prodej pravděpodobně zvýší až desetinásobně!

Ušetříte čas a usnadníte si život

Zjistěte, jak můžete tyto 4 výhody využít ve svém podnikání. Zaregistrujte se k bezplatné konzultaci na stránkách Spolehliverecenze.cz.

Positioning firemního profilu na Googlu - vaše značka bude vidět!

Určitě jste si všimli, že po napsání klíčového slova, Google vyhledávač čím dál častěji nezobrazuje odkazy na stránky a e-shopy, ale firemní profily na Googlu. Děje se to z toho důvodu, že současné Google boty jsou schopny velice důkladně předvídat záměry a lokalizaci uživatelů. Pokud provozujete firmu, která poskytuje služby nebo e-shop, a máte zároveň kamennou prodejnu, je důležité si uvědomit, že positioning firemního profilu na Googlu je pro vás to pravé. Jak využít jeho potenciál? Ukážu vám nápady a řešení, která povznesou váš byznys na první místo v Google Maps.

Reklama na internete pre začínajúce eshopy

S rozvojom digitálnej ekonomiky sa internet stal hlavným miestom, kde firmy a značky komunikujú so svojimi zákazníkmi. Pre začínajúce e-shopy je internetová reklama kľúcovým prvkom, ktorý môže rozhodnúť o ich úspechu alebo neúspechu. Tento článok sa venuje návodom, stratégiám a tipom na efektívnu reklamu na internete, špeciálne určeným pre začínajúce e-shopy.

Jak požádat zákazníky o recenzi? Poznejte zákulisí osvědčeného dotazníku na příkladu DAAG!

Získávání názorů od zákazníků je klíčovým prvkem při budování image společnosti. Aby však bylo možné získat hodnotné informace, je důležité vědět, jak efektivně formulovat otázky a jaké metody sběru názorů zvolit. V tomto článku se dozvíte, jak připravit ověřený dotazník na příkladu společnosti DAAG, která úspěšně shromažďuje recenze na své produkty a služby.

Trendy a výzvy pro e-commerce v roce 2025

Svět e-commerce se neustále dynamicky mění, což nutí podnikatele přizpůsobovat se novým technologiím, očekáváním zákazníků a změnám na trhu. Rok 2025 slibuje být obdobím intenzivních výzev, ale také obrovských příležitostí. Zde jsou nejdůležitější trendy a výzvy.

Snívate o úspešnom online biznise? Toto riešenie uľahčí vašu cestu k miliónovým tržbám

Snili jste někdy o úspěšném online podnikání, které vám každý měsíc generuje stabilní příjem a poskytuje svobodu? CREATIVE sites nabízí řešení, které usnadní vaši cestu k milionovým obratům. V e-commerce světě, kde konkurence neustále roste, je klíčové se dobře připravit a vybrat správnou platformu pro váš e-shop. CREATIVE sites, s desítkami úspěšných klientů po celé Evropě, je připravená podpořit vaše ambiciózní projekty a pomoci vám dosáhnout vašich cílů.

Chyby objevující se v marketingu recenzí, které mohou poškodit image vaší společnosti

Recenze zákazníků mohou změnit image společnosti a vybudovat trvalé vztahy. Získání autentických recenzí je však skutečnou výzvou, zejména když se na trhu objevují společnosti nabízející falešné recenze na objednávku. Taková hra s ohněm může společnost stát nejen peníze, ale především její pověst. V boji o důvěru zákazníků nelze jít zkratkou. Zjistěte, jak si vybudovat důvěryhodnou image na základě pravdivých recenzí a vyhnout se nástrahám těch falešných.

Jak založit internetový obchod na IdoSell?

Internetové obchody jsou neodmyslitelnou součástí trhu a každým rokem vytvářejí z online prodeje stále vyšší zisky k radosti svých majitelů. Tento trend a potenciál, který v něm dřímá, se oplatí využít. Co je potřeba k zahájení e-commerce podnikání, proč se do toho pustit a jak internetový obchod založit?

Obraťte se na nás a zjistěte, jak spolehliverecenze.cz zlepší vaše marketingové a prodejní výsledky.

Sjednejte si schůzku