BLOG

Čtěte a rozvíjejte svojí firmu

Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.

Proč je sociální důkaz nejlepším prodejcem Vašich produktů?

 

“Karel z Prahy právě nakoupil”; “Tento produkty si právě prohlíží 26 lidí”


To jsou jen příklady notifikací, se kterými jste se už pravděpodobně setkali na e-shopech. Říká se tomu sociální důkaz. Někdy je na e-shopech prezentován právě pomocí malých notifikací, ale můžete se také setkat s podobnou větičkou přímo na detailu produktu. K čemu to je a má to vůbec nějaký vliv na chování návštěvníků webu? Pojďme si to společně rozebrat.

Jak zvýšit konverzní poměr v e-commerce?

Konverzní poměr je spolehlivým zdrojem informací o podnikání. Jak jej optimalizovat, abyste uspěli v e-commerce?

Co si o vás lidé myslí: 6 tipů, jak využít zpětnou vazbu od zákazníků k lidštějšímu vnímání vaší značky

Jednoho dne se jistý psycholingvista při online objednávce hamburgerů ze své oblíbené restaurace rozhodl provést malý experiment. Těsně před kliknutím na tlačítko "objednat" si všiml malého textového pole, kam bylo možné přidat komentář.

Jak recenze ovlivňují SEO? Blog Spolehliverecenze.cz

Každý, kdo působí v online prostředí ví, jak důležité jsou aktivity SEO, které ovlivňují vaši pozici ve výsledcích vyhledávání. Algoritmy společnosti Google se neustále mění, a proto je těžší předstihnout konkurenci, tím spíše v dnešní době, kdy většina lidí přesouvá své aktivity na internet a konkurence se neustále zvyšuje. Mnoho lidí se ptá, co může zvýšit pozici ve vyhledávačích? Málokdo bere v úvahu hodnocení ostatních uživatelů, které mají obrovský vliv na umístění webových stránek nebo internetových obchodů v pozicích vyhledávání.

Jak mohou recenze snížit náklady na reklamu a CPC

Neustále se měnící prostředí elektronického podnikání je stále více konkurenční, protože marketingové metody se přizpůsobují novým technologiím a inovacím. Vztah mezi firmou a zákazníkem však zůstává jádrem všech marketingových aktivit. Technicky vzdělaný, schopný dohledání všech informací a ochotný poskytnout zpětnou vazbu - to je náčrt moderního spotřebitele, který koneckonců žije v centru všech strategií elektronického podnikání.

Jak se autenticita recenzí stala základem trhu e-commerce

Nelze popřít, že pozitivní recenze jsou pro každou firmu velmi přínosné. Zvýšení prodeje, návštěvnosti online a získání většího počtu zákazníků je jen několik příkladů výhod, jaké mohou přinést pozitivní recenze. Jakou roli však hrají negativní recenze pro pověst vaší firmy?

Co je u Spolehliverecenze.cz standardem a za co si připlatíte u jiného poskytovatele?

Obraťte se na nás a zjistěte, jak spolehliverecenze.cz zlepší vaše marketingové a prodejní výsledky.

Sjednejte si schůzku