BLOG
Čtěte a rozvíjejte svojí firmu
Přečtěte si na naše články a příspěvky o recenzích, marketingu a prodeji v internetovém obchodě.
Nejefektivnější model cross-border logistiky pro e-commerce
Pokud prodáváte do zahraničí, je jednou z nejdůležitějších výzev organizace efektivního dodavatelského řetězce. Moderní přeshraniční logistika tento problém řeší, protože dnes se zásilka do zahraničí příliš neliší od vnitrostátní zásilky. Zboží často dorazí k příjemci hned druhý den a navíc tam, kde si sám zvolí: domů, na výdejní místo nebo do balíkomatu.
Rich Snippets - co to znamená pro vaši firmu?
Rich snippets neboli rozšířené výsledky jsou možností, kterou Google zavedl před více než deseti lety. A přestože na něj majitelé internetových obchodů často zapomínají, tato rozšíření jsou nejen stále v platnosti, ale především mají pozitivní vliv na zvýšení návštěvnosti webových stránek a vysoké hodnocení v Googlu. Co to vlastně znamená? Cílem této funkce je zlepšit výsledky vyhledávání, které budou pro uživatele užitečnější a hodnotnější. Díky tomu je možné uživatelům internetu nabídnout další informace na úrovni vyhledávače, jako jsou obrázky, cena produktu nebo datum aktivace. O rich snippets se hodně diskutuje, zejména v oblasti recenzí a hodnocení. Stojí za to vědět, že Google nabízí řadu možností souvisejících s rich snippets a jejich implementace vyžaduje práci se strukturovanými daty (structured data) vašeho webu. Informace o dostupných řešeních najdete na webu společnosti Google - ZDE.
Co si o vás lidé myslí: 6 tipů, jak využít zpětnou vazbu od zákazníků k lidštějšímu vnímání vaší značky
Jednoho dne se jistý psycholingvista při online objednávce hamburgerů ze své oblíbené restaurace rozhodl provést malý experiment. Těsně před kliknutím na tlačítko "objednat" si všiml malého textového pole, kam bylo možné přidat komentář.
Autentické recenze: zajistěte úspěch firmy bez doprošování o hodnocení a kupování recenzí
Autentická zpětná vazba má skutečný dopad na úspěch vašeho podnikání. Jak získat recenze eticky a efektivně?
5 důvodů, proč jsou recenze pro váš e-shop klíčové
Prodej vašich online produktů se zastavil a vy nevíte, jak to napravit? Dokonce jste zveřejnili více placených inzerátů, ale nepřinášejí požadované výsledky? Víte, že vaše produkty jsou skvělé, a přesto se neprodávají? Pravděpodobně si myslíte, že už jste vyzkoušeli všechno, a pomalu přemýšlíte o tom, že to necháte být... co kdybychom vám řekli, že existuje ještě něco jiného? Určitý faktor, který má obrovský vliv na růst prodeje produktů v internetových obchodech.
Samozřejmě máme na mysli recenze! Zde je našich 5 hlavních důvodů, které ukazují, jak zásadní jsou recenze pro vaše online podnikání!