BLOG
OLZA LOGISTIC partner Spolehliverecenze.cz
Společnost Olza Logistic nabízí polským e-shopům model logistiky cross-border, který kombinuje výhody nejlepších spedičních služeb poslední míle s vlastní hlavní sítí. Nabízíme doručování balíků do všech zemích EU a specializujeme se na nejperspektivnější trhy pro polskou e-commerce: Českou republiku, Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Bulharsko, Slovinsko, Chorvatsko, Řecko, Litvu, Lotyšsko a Estonsko.
Zaručujeme vícekanálové doručování (domů, PUDO a balíkomaty), které v každé z výše uvedených cílových zemí zajišťuje několik kurýrních společností, které místní spotřebitelé nejvíce upřednostňují. Optimalizovaný a na prostřednících nezávislý logistický řetězec první a prostřední míle je založen na vlastních denních line-haulech a centrálním skladu. Nabídku doplňuje komplexní logistika pro vrácení zásilek na místní adresy a kompletní dobírková služba. Zákazníci Olzy používají jedno rozhraní API, jeden systém pro obsluhu balíků, dostávají jednu fakturu a samozřejmě podepisují pouze jednu smlouvu. V rámci ní získávají přístup na více trhů, k více kurýrním operátorům, vícekanálovému doručování a řadě dalších služeb.


Nejlepší logistika cross-border
- Vlastní denní line-hauly
- Vícekanálové doručování
- Vícekanálové doručování
- Integrace jednoho rozhraní API
- 24hodinové doručení
- Nejlepší spedice v cílových zemích
- Vrácení zásilek na místní adresy
- Individuálně sjednané super ceny
Olza Logistic:
- Moderní centrální HUB
- Jedinečné doplňkové služby
- 11 let zkušeností v oblasti přeshraniční logistiky e-commerce
- Více než 2000 spokojených zákazníků
- Legendární - potvrzena zákazníky - kvalita služeb
Positioning firemního profilu na Googlu - vaše značka bude vidět!
Určitě jste si všimli, že po napsání klíčového slova, Google vyhledávač čím dál častěji nezobrazuje odkazy na stránky a e-shopy, ale firemní profily na Googlu. Děje se to z toho důvodu, že současné Google boty jsou schopny velice důkladně předvídat záměry a lokalizaci uživatelů. Pokud provozujete firmu, která poskytuje služby nebo e-shop, a máte zároveň kamennou prodejnu, je důležité si uvědomit, že positioning firemního profilu na Googlu je pro vás to pravé. Jak využít jeho potenciál? Ukážu vám nápady a řešení, která povznesou váš byznys na první místo v Google Maps.
Nejčastější chyby e-shopů při sběru recenzí
Recenze zákazníků patří mezi nejsilnější nástroje online obchodu. Posilují důvěryhodnost, zvyšují konverze a pomáhají budovat loajalitu. Přesto mnoho e-shopů sbírá hodnocení nesprávně – a tím se připravuje o výsledky. Podívejme se proto na nejčastější chyby a konkrétní doporučení, jak se jim vyhnout.
Jak právně a eticky sbírat recenze v ČR
Sbírání recenzí je v dnešní době neodmyslitelnou součástí každé marketingové strategie. Vhodně využité recenze mohou výrazně zlepšit reputaci a přitáhnout nové zákazníky. Avšak při jejich sběru je nutné dodržovat právní a etické normy, které zajišťují férovost a důvěru spotřebitelů.
Recenze jako součást SEO strategie
Recenze nejsou jen nástrojem pro budování důvěry. Při správné implementaci představují také velmi účinný SEO nástroj – zlepšují viditelnost, generují long-tail klíčová slova a podporují čerstvý obsah.
Psychologie recenzí: Co zákazníky motivuje hodnotit?
Motivace zákazníků napsat recenzi nevzniká automaticky. Abychom zvýšili šanci na získání kvalitní zpětné vazby, musíme porozumět tomu, proč lidé recenzují.
Jak využít zákaznické recenze v PPC reklamách?
Zákaznické recenze výrazně ovlivňují výkon PPC reklam. Pomáhají budovat důvěru, zvyšují CTR, snižují CPA a zlepšují konverzní poměr. A co je důležité – uživatelé je vnímají jako přirozený filtr kvality.
Jak negativní recenze pomáhají růstu značky?
Negativní recenze jsou často vnímány jako hrozba, ale při správném přístupu mohou posílit důvěryhodnost, zlepšit produkty a poskytnout inspiraci pro inovace.